Burkmat: Japp . Just därför så känns de ju surt att ha domarna emot sej dom få matcher som dom soelar någorlunda bra . Va är de nu . 14 -2 utvisnings minuter . Jag hävdar att den skillnaden är de aldrig i en match .
Kattgubben: Sluta, Timrå kan inte förlita sig på domarna varenda jävla match..Vi måste kunna avgöra en match utan domarnas beslut.Ganska enkel logik,,problem med det?
stoff: jag förmodar att man ser signalerna bättre på tv än i båset . De syntes ju efter ett par minuter att lundström sprattlade omkring i målet . Synd att matcherna ska behöva bli körda innan man byter
Kattgubben: Men sluta för fan och gnäll på domarna och gud vet fan allt, Timrå är ett skitlag i år,,fatta det och acceptera läget istället, fast det är jävligt jobbigt.
Den här pausvilan är det dags för tränarna att visa vart man står. Nu får vi snart se vad det är dom sagt inför den viktigaste perioden sedan vi gick upp. Typ.
John K: Fast ärligt; ska vi åka ur ES i år gör jag det gärna med matcher som slutar 5-6, 7-5, 9-5 osv. Roligt med mål.
Har tänkt på en annan sak också. Vi är ju ganska många här inne som inte riktigt delar Perras övertygelse om att BP-spelet utförs på rätt sätt. Men spelarna då?! Dom borde väl själva känna att det här inte fungerar. Dom borde väl kunna säga till Perra att dom vill prova något annat? Eller törs dom inte säga till honom det?
Skarin: Timrå i ett nötskal, det bara är så..ungefär som den man älskat och gått bort, återuppstått och man vaknar och inser att det bara var en dröm, ständig förtvivlan det är våran lott!
JonteD: Man kan konstatera att det enda jag önskar mig av tomten i år är en fullständig överkörning av nolaskogsarna imorgon. På nivån att efter två perioder är det bara TIK-fans kvar i arenan och alla andra har gått hem. TV4 bryter ... | #Läs mer ·
Sjuka jävla match!