SMÅLAND: Nja..just nu talar inget för oss. Tycker vi har lite otur faktiskt. Även om Brynäs har haft flest chanser. Första perioden är klart bra. Andra klart sämre. Hoppas vi kan få en turpuck i mål och sen kvittera i tredje. Det som känns jobbigt är att vi är så uddlösa. 2-0 i baken känns som en helvetisk uppförsbacke. Men det är bara två mål.
Inkazar: Vi också. Andra perioden alltså. Men lyckas vi mirakulöst nog hålla 2-0 inför tredje har vi i alla fall en liten chans. Inte för att jag tror på det egentligen, men chansen finns. Större under har ju hänt.
jå1: och vi är seriens sämsta bortalag. Då borde vi aldrig mer vinna en bortamatch. Frågan är om det inte är bättre då, rent ekonomiskt, att lämna WO resten av bortamatcherna?
Tycker Timrå skulle ställa in aktieförsäljningen helt och hållet. Samla in till förstärkningar i stället. Jag lägget inte en krona i detta läge på juniorhockey och sociala projekt. Detta lag kommer med nuvarande form och förmåga att vara chanslösa i kvalet
Kerstin_k: Jo helt klart, statistiken säger ju det. Brynäs är väl bäst i PP och vi sämst i bp, visst gjorde Brynäs mål på bägge sina numerära överlägen va?
Laget kan betala tillbaka pengarna till de som åkt ner och ser skiten jävla soplag.Blir bra det här när Hållander Olofsson drar och Järpen spelarna Enqvist o Bandyklubban Berglund ersätter.Men här är ju alla nöjda hur än många matcher man torskar utom OLLE som säger sanningen om skiten. Agera inte Nubben mot vissa spelare och ledarna ska han bort OMG Jävla inavel styre i klubben
Modano: På måndag skick alla supportrarna in önskelista till Kansliet!!! Så hoppas vi Tomtefan kan ge oss nått till Annandan att glädjas åt!!!! Skönt med uppehåll nu ett tag!!!
jå1: man måste börja agera nu. Känns som många frågetecken här. Vårat PP med kinnvall som back känns bra. Men PP uppställningen med #7 hardegård? Vem som helst ser ju att de inte är någon PP back. Blir ju mest tid i egen zon när den herren är inne. Har man lånat ut druggels? De lilla man sett så besitter han dom bästa första passen av våra backar enligt min åsikt. Sen måste vi ju ta jobbet framför mål. Känns förjövligt detta
JonteD: Jag blir fan förbannad. I 5 mot 3 väljer vi att pucka bakom mål! Sedan turas spelarna om att åka själv med puck och avsluta. Inget passningsspel, inga strategier eller konstruktiva tankar.
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·