Kerstin_k: Vilken skillnad mot förra matchen! Bättre kontroll i mittzon och riktigt bra checking i anfallszon. Lite hönsgård i försvaret men man kan ju inte få allt.
söder över: Ja vi gör många bra saker, samtidigt som det finns en del att förbättra, helt klart. Hoppas Lööke kan ta för sig lite mer, där har vi ett vapen som inte riktigt hittat rätt ännu.
kattan: men sättet Timrå äter sig in på mål är så vackert att se. Den här matchbilden måste Brynäs vända för just nu äter vi upp dom sakta men säkert. Måste säga att jag är mäkta imponerad att man hunnit bli så mycket bättre på så många olika saker på så kort tid. Bara boxplay som såg svagt ut men det var ju å andra sidan 2 min in i matchen. Rajan ser riktigt stark ut, returspelet känns mycket säkrare än under försäsong.
Turkiska Tiken : samtidigt tycker jag att det känns skönt att föreningen tar ansvar för ekonomin! Det är inte bara några säsonger nu som gäller, förhoppningsvis så kommer vi vara i SHL en lååång tid framöver!
Jag är helt till freds med Timrå Ik’s 1a perre…
Allt är inte perfekt.
Man bränner endel lägen på det där sista passet men Lundin kompenserar med att prickskjuta när han får en chans av Lodin…
Försvaret ser 1000 gånger bättre ut än mot oskars…
Nu stänger vi linjerna bättre och har mer kontroll.
Rajaniemi är vår första keeper btw…