Blir så förbannad när jag ser reprisen på Brynäs reducering t 2-5 när Pilö blir crosscheckad i nacken så hjälmen flyger när han ligger ner. Det ska ju gör fan vara mer än 2 min och domarn blåser inte öht. Helt sjukt
Kan ingen skriva till TV4 att Edlund kan vi gärna slippa som kommentator till Timrå framöver? Maken till partisk har man knappt hört. "Domarna*tyckte* Wedin blev inknuffad....???" "..hjälmen *åker* av på Pilö...???"
Grattis till segern! Vi kom inte upp i nivå idag och ni vinner rättvist.
Hoppas på mindre Timråtroll i vår bok nästa match och att vi kan hålla nivån oavsett hur det går i matchen (ja, jag såg några Brynäsare här inne också).
Tack för god match! I dag var ni det minst dåliga laget (det var ju ingen välspelad match och det tror jag ingen håller med om). Lite för många individuella misstag av Brynäsbackar i dag och det blev lite tufft att komma igen även om vi brukar vara starka i tredje.
Allt gott och ha ett fint nyår Timråiter där ute! Lycka till i framtiden (så länge det inte går ut över Brynäs så klart).
Villervalla: Da'n såt'en igen YEEEEEZZZZZ Wall-E!!!!!🇺🇿🇺🇿🤣😎 GOTT SLUT O GOTT NYTT ÅR ALLA TREVLIGA TIMRÅITER VI SYNS I BAREN UNDER VÄSTRA STÅ DEN 4/1🎊🎉🍺🇺🇿😎
söder över: Det är tur att vi vinner en sån här match för det är tamefan tv ut genom fönstret-läge. Så satans jävla bortdömda har vi inte varit sedan Färjestad hemma ifjol, den här matchen tog fan priset. Sämsta domarinsatsen på år och dag, FY FAN!