Hoppas laget är laddade nu och inte ger brynäs några möjligheter i morgon.....Kapanen står på benen, och målskyttarna är laddade så kan det bli en storvinst igen..
Fanzin: det var väl märkligt vad alla är beroende av denna trumma!Visst, det blir ett härligt drag av den, men man ska hejja på Timrå, man slutar väl inte hejja pga att en trumma inte finns på plats?
tjobba: Stämmer, men den kan göra en väldig nytta. Ni som var med i Globen vet att det går utan trumma, se bara tillbaka på sistaperioden i globen då var det ett jävla drag och inte en trumma så långt ögat kunde nå!
tjobba: ja det är klart att man hejar trots att det inte är ngn trumma.....
Undrade bara om den ska med lr inte. I gavleriken brukar det bli ett jäkla tryck med trumman, och det känns också som att alla tar i mer då trumman går på för fullt =)
timråfan: Japp den sänds på Canal +, Återigen vilken klackmatch det kommer bli......Hörde av en där att de kanske blir 50 st i hemmaklacken,,,,,ahhaha asgarvar =)
Köjan: japp, många kan tycka att jag är konstig.... Jag gillar Timrå IK i hockey, sen Gefle IF i fotboll i Superettan,,men håller samtidigt på Bajen i allsvenskan. Lite småroligt ändå..Mkt resande. Såg derbyt som Hammarby var nära att vinna, vilken stämning det var =)
Fanzin: Har du varit i Södertälje? Maken till medgångssupportrar finns inte. Varje gång Timrå besökt Scaniarinken har det varit lite liv på läktaren innan match. Efter nedsläpp har dock Timråklacken tagit över och dominerat.
Bo Bly: japp vinst idag, var på matchen, mkt tikare som vanligt drygt 100-120 st tikare. Att timrå lyckades släppa in brynäs i matchen var fruktansvärt,,,,men de ordnade detta ändå. 3 poäng och vi börjar närma oss toppen =)
Fanzin: Timrå hade inte nycklarna till matchen, och kunde därför inte släppa in nån. Brynäs bröt sej in, mycket välförtjänta mål, och jag tackar gud för Kapanen. Efter att ha sett Timrå mot Luleå, årets match, har jag otroligt svårt att se att det var samma lag i Gavle ikväll. Var var forecheckingen? Oftast två meter framför Kapanens bur. Sarg ut, eller "nästan sarg ut". Powerplay med stress från sekund ett... Ofattbart och glädjande med tre poäng!
orion: Nä ikväll hade vi en s*tans tur! Om inte Kapanen spelat bra och brynäsarna varit så äckligt ineffektiva hade detta blivit en enkel seger för kaffelaget.
Men väldigt skön seger, det kommer man inte ifrån...;)
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·
Hur många är det föresten som kommer ner =?