Snacka om tur, idag när jag var ute på Ticknet så var det någon som lämnade återbud på sin biljett och den fick jag. Så nu kan jag gå på matchen på torsdag. Hoppas Mandel spelar.
pepparn: Jag ska se Timrå på söndag, då bör Mandel vara med om inte annat. Ska bli kul att se honom, även om han inte lär vara varm i kläderna ännu. :)
"Vi ska följa er genom eld och vatten över land och hav, Vi ska älska er till hjärtat slutar slå, Från det högsta berg till den djupaste av dalar ska vi gå Genom tid och rum, ja alla våra dagar ska ni få"
Halo Gordie: Har en kompis som ska med på LHC-TIK. Som uppvärmning började hon rent spontant sjunga Ja vi älskar detta laget med ren sopran. Norges nationalsång låter bra mycket bättre i TIK-version. :)
Timra_Flicka: Jag tycker att dom är bedrövliga ibland men dom i Gävle är väl inte så farliga? Klart dom håller på Brynäs. Men inte tycker jag att dom är så dåliga som tex i Skandinavium! TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA!
Timra_Flicka: Andelen Gävlebor kontra utsocknes som är intresserade av BIF är en total dominans av utsocknes. Så av den anledningen så spricker ditt resonemang.
Beezer: Så du menar att vi TIK-supportrar är helt ointreserad av att höra hur TIK spelar och uppträder. Klart som fan man måste referera båda lagen, inte bara de man själv håller på. Lite enögda och färgade kommentatorer står jag ut med, men att bara höra om ett lag.....där går gränsen.
Robban: Självklart skall båda lagen refereras.Tyvärr kan jag inte lyssna på sändningen.Men ditt resonemang om att Gävlebor kan se matchen köper jag inte.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.
Tips: 4 -1 till Timrå såklart!
Målskyttar: Matthiasson 2 st
Krykov 1 st
Gahn 1 st