Dr AXA: Ja den ordningen går ju också bra. Att man sen inte kör Tenkie och Hynning är för mig en gåta med tanke på fjolårets slutdel/slutspel. När det sen gäller hundarna så känner de varandra utan och innan och det är samma sak med gallerungarna.
Tittar man på kedjorna överlag så tycker jag dock att de ser felkomponerade ut. I nuläget, med Pärssinen och DiCasmirro borta, så skulle jag vilja jag se följande: 22-37-19, 62-13-7, 16-17-10, 51-33-91.
Ville bara önska er lycka till ikväll, som Leksing vill man ju inte se Brynäs i slutspel. Inte heller i Kvalserien hur det nu går ihop, dom kan gärna hamna in ingemansland :)
Tror dock att Brynäs säkrar en slutspelsplats ikväll.
Lacka_64: Själv ska jag se på kvällens match hos min farbror, som för övrigt är Brynäsare. Hoppas självklart att jag återigen kan vandra hemåt med ett brett leende på läpparna efter matchen. Jag tror att det kommer bli tufft och jämnt ikväll, men att vi är effektiva och tar vara på våra chanser.
Nu åker man snart och hämtar sonen på skolan. Sedan hem och packar lite matsäck. Senare ut till E-on och kliver på bussen till Gävle. Nu börjar dett bli lite nervöst. Hjärtat säger seger med 3-2, men det blir nog en hård och jämn match. Hoppas vi kan ge Brynäs klacken en match på läktaren och hjälpa våra hockeykrigare till en seger. Forza Timrå.
Andersson: Du ska inte tro att nåt av lagen går ut på isen med sånna tankar. Men att dom kommer slutet på matchen om ställningen är jämn är nog oxå rätt säkert.
Så här kommer vi nog att få se en mycket tillknäppt match som förmodligen gynnar Brynäs mera än oss
Jag ser bara två utgångar av denna match första målet vinner eller oavgjort med andra ord Den som skjuter första målet sitter säker. för slutspel
Tikinmyheart: Jag säger gärna vänskapsmatch och 2-2 som slutresultat. Minns ni Swe-Dan 2-2 och Italiensk långnäsa när de blev utslagna i fotboll? Önskar MoDoliderna samma öde, (c: Peace maaan, peace...!
T T: Fy fan vad klockrent! Men det största svinet är Tommy Töpel. En ljusskygg jävel som gömmer sig i korridorerna. Noll karaktär precis som Wikegård upplyste honom om. En skogstomte som älskar urnor och tombola och lotterier. Och som bara flyter med strömmen. Inga egna grepp utan en latmask och ledsen hund! Inga innovativa utspel! Ut med patrasket, krossa gubbväldet och spräck svågerpolitiken - NU!!!
Yellowcard: Äsch säg som det är! Du är stenhård! Rappar ohyfsade slynglar med pekpinnen på fingrarna, rycker av dem öronen, luggar dem i nackhåret och "vingklipper" dem med en snärtig handflata i bakhuvudet när de inte följer givna direktiv och håller sig inom ramarna ;)
Rip Kirby: Lilla farbrorn Röd o Vit HOCKEYDYNAMIT önskar alla dessa trevliga Timråiter som brukar husera härinne i vår bok en riktigt GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR med en seger mot Mordor den 4/1 🎄❄️🧑🎄🎊🎉🎀