1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590449 inlägg · 6217 ämnen

Brynäs - Timrå IK 2010-01-28

« · 1232948 · » Till forumet

Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-01-28
tik02:

Håller fullständigt med dig, men även jag tycker att en hel del som synes helt okunninga I ledningen vad det gäller att bygga ett ES LAG måste kliva av nu!!!!!
Kommentera

P: Kan tänka mig det. Så här utspelade blir inte många lag som ni varit utom ca 4 min. denna match
Kommentera

mikenomad: Ska vi in på det spåret igen? Ok. Men vänta dig nya orgier från mig om dom vinner den här (troligt) eller nästa.
Kommentera

Bragd-Birger: Bättre spel nu igen. Men i skapar inte det där riktigt heta. Markström blir tuff att slå hål på
Kommentera

Sätter man inte något av dom lägen man skapar blir det här ännu svårare.
Kommentera

Taurus: PP nu, sätt ett mål nu!!!
Kommentera

Bragd-Birger:

BIF har full kontroll på dessa andra sorteringens spelare som ta mig fan inte kan åka i rätt position en enda jävla gång utan kommer fel hela jävla tiden!!!!
Kommentera

Bragd-Birger: Äh....det blir nog bra det här ändå. Med lite flyt ligger vi ff före SSK efter kvällens omgång i kraft av bättre målskillnad. Och Linkan, denna überkompetente sc är säkert nöjd också, han som tycker att vi tillsammans med fbk har värvat bäst.
Kommentera

Kattgubben: Med all respekt, ni är inte direkt att jämföra med Luleå. Speciellt Luleå i Coop Arena...
Kommentera

Å så börjar det vanliga: "Vad i helvete, Byt ut den och den, Byt ut hela styrelsen"
Men vad fan är det frågan om, ni har väl varit med förr den här säsongen, det ser ju likadant ut i stort sett varje match, det är väl inte det minsta förvånande att dom ligger under mot Brynäs,det visste man ju redan i morse att det inte skulle gå, det är dom som har flytet i år, ihop med Luleå, SAIK, dom tar vi inte. Ödmjukhet predikade Kenta, det är att inte över huvud taget prata om slutspel, utan koncentrera sig på att undvika KS.
Kommentera

Titta, nu fick vi ett PP
Kommentera

Sitter här med ett medlemskort till Lallande fånar och en tändsticksask.
Kom igen nu, för helvete!
Kommentera

Timo är ju nästan tragisk att se. Har varit så bra länge nu
Kommentera

John K:

Ja dom e för dåliga över hela planen helt enkelt. SLOW MOTION!!!
Kommentera

Kanske skulle vi skicka J-20 på dessa bortamatcher. Då kan det hemkära a-laget köra ett hårdare träningspass istället.

Men ingen trodde väl annorlunda än att TIK skulle se lite sådär lagom mysiga ut på isen och BIF få göra som man vill. Jag tycker vi tar ett tidigt mål i tredje också.

Kommentera

Dom tappade väl 3-1 mot luleå sist? Vi får hoppas att det sitter i deras bakhuvuden
Kommentera

Taurus: Nu har min optimism flugit sin kos. I alla fall för denna kväll.
Nu måste det till ett under.
Kommentera

lincoln:

Kanske man måste sätta dom där MPJ
Kommentera

Kattgubben: 1-3 mot ett BIF i värsta Lasse Falk läge ter sig i stort sett omöjligt att vända
Kommentera

Raggaren Putte:

Bänka Hynning så vänder det
Kommentera

"Anders Lindbäck håller på Brynäs"

Tanken är ju inte helt okontroversiell iofs...
Kommentera

Kattgubben: Som vanligt tidiga mål...har aldrig sett ett liknande fenomen. Det är ju bombsäkert
Kommentera

Idag är vi riktigt billiga i försvarsspelet. Riktigt, riktigt kassa faktiskt.
Kommentera

lincoln: Ridå. Sämst när det gäller.
Kommentera

Faaan.........................................................................

Det går för lätt för Brynäs!!!!
Kommentera

Blizzard: Vafan är det här????????????? Domkommer ju fria och två mot en hela tiden???
Kommentera

250kg kärlek: Visst har dom ett bra lag, men det har Frölunda också :P hehe....

Jag tror HV71 är ganska "mätta" också.
Kommentera

Kattgubben: En del hävdar att det är Foppa-effekten. Jag säger att det är en effekt av tränarbytet. Modo har ett riktigt bra lag, no doubt.
Kommentera

Hur FAN kan MoDo vara så totalt överlägsna HV71?!
Kommentera

känns ju kanske pissigt att modo lyckas trycka ner HV till grunden och dunkar iväg hela 24 jävla skott, medans vi åker runt som äkliga divor utan talang gång på gång.

tur att dom bara fick ett mål modo iaf.
Kommentera

dr-nix: 24-4 i skott i MoDos favör i deras match efter en period men ändå 1-1, känns inte som att vi ska räkna med att dom tappar poäng ikväll heller.
Kommentera

RocknRolf2: Var optimistiska, vi vänder detta i andra perren när Challe fått läsa lusen av sina "lirare" i pausen. Räfst och rättarting blir det säkert i alla fall.
Kommentera

RocknRolf2: Tror att den lilla mikroskopiska chans som betyder slutspel vilar på att Modo torskar ikväll och Peter Forsberg kliver av långtidsskadad.
Kommentera

Piros o Pärssinen kommer absolut INGEN vart tillsammans och Lander verkar inte alls vara sig själv just nu.
Kommentera

RTS: Håller inte riktigt med. Tycker Fjärdjekedjan med Axelsson-Nylander-Starkov gjort helt okej ifrån sig. Sedan har inte 2:a och 3:e kommit till helt som jag själv förväntat mig men det ser inte jättedåligt ut tycker jag.

Vill man ha någon poäng med sig hem måste man självklart lirat bättre men jag har sett sämre perioder av Timrå denna säsong.
Kommentera

Olle: Spelar ingen roll vilka Timrå möter överhuvudtaget på bortaplan... Har vi flyt blir det kanske sudden.
Kommentera

Olle: Jo det kanske du har rätt i,men när man bor i frölundaland så är det
svårt att inte märka av att det går riktigt dåligt för fröl.
men du har helt rätt vi ska koncentrera oss på vårat älskade timrå nu
som håller på att skaffa sig en plats i kvalserien.
Kommentera

Bragd-Birger:

Var ju bara tur att inte pucken nådde fram till Hynning för då hade det varit 2-0 nu!! Man har inget eget passningsspel och fan spelar fast sig själv i egen zon gång efter annan!! Spelare som Hynning, Lander och Moe kan knyta av sig skridskorna nu!! Bästa av allt var ju att Linkan på frågan om vem han tycker har värvat bra under säsongen säger. ja FBK har ju fått några riktigt bra spelare, och sedan tycker jag att vi själva värvat bra!!!! Man fick svaret man befarade!!!
Kommentera

RocknRolf2: Spelar ju ingen roll vilka man möter om man ger bort mål/matcher på det här sättet. Bara att trumma på i andra!
Kommentera

Olle: Jo. I och med att vi INTE KAN vinna den här matchen så får vi hoppas på flyt i de andra matcherna för en gångs skull. SAIK leder och kryss i övrigt.
Kommentera

fighter: Ja, Brynäs har ju ett grymt imponerande lag på pappret. Real Brynäs.
Kommentera

Laken: För att Starkov spelat för få byten? Jag tror det är därför Brynäs känns hetare.

Nej, förstakedjan har spelat bra offensivt, i övrigt är det slätstruket.

Kommentera

RocknRolf2: Bara för dom rika att värva inte fattiga timråik. nej nej bygg en ny rink istället som malmö gjorde.faanihelvete dom är bra dom däringa
bajsränderna.
Kommentera

Jobbig period. Skitstart, men efter Suomervourouios kliniska kvittering var det Timrå. Dock alldeles för ineffektivt och slarvigt i uppbyggnaden.
Piros helt ur form. Livsfarliga pucktransporter.
Lander söker sarg hela tiden.

Brynäs äckligt trygga i sitt spel, även om bristerna syns när dom blir satta under press.

Hualigen! Detta blir en rysare!
Kommentera

RocknRolf2: 2 poäng ifrån kvalserien just nu.
Kommentera

Som vanligt klarar vi mentalt inte av att spela på bortaplan.

Vi känns "små" och Brynäs verkar ha mer vilja, attityd och inställning...
Kommentera

Vi får verkligen vara nöjd att inte matchen punkterades där i slutet. Riktigt sunkig avslutning av perioden.
Kommentera

fighter: Är det inte bättre att fokusera på att tycka synd om sig själv just nu?
Kommentera

Laken: Varför ligger vi 3 poäng ifrån kvalserien?
Kommentera

Bragd-Birger: Det enda hoppet som tycks finnas i denna soppan, är från soppskålskanten.
Kommentera

« · 1232948 · »