Olle: Extremt konstig är verkligen det enda som beskriver matchen... Pikken, Lander, Gabbe, Hirscho, Corso (förutom målet) och Svensson måste kliva upp ett steg. Hur många steg backarna måste kliva upp är svårt att beksriva...
Ambroo: Fortfarande knappt ett förstapass som går rätt, va är det frågan om?? Sonntag målade men i övrigt bedrövlig, nästan i klass med kolan som just nu är helt över.
Vad är det här.. Och vad har hänt med sebbe? Inte alls samma fart. Men Corso händer det något runt hela tiden. Jäkligt synd att Hynning klev av, dom hade bra snurr. Och jag ber till högre makter att vi tar tre poäng idag och att allt är OK med Fredrik Hynning.
kryptonit: Kan väl säga att Brynäs fått några enkla PP med sig, tänker närmast på Gabbes utv, däremot missade den svartrandige en solklar interference som Hirscho drabbades av i första.
I övrigt tycker jag inte Timrå skulle haft några fler PP med sig.
Hallin tycker jag är bra faktiskt, även BS i vissa lägen samt att Sebbe är godkänd, "han dubblerar" om nu någon missat det. I övrigt bedrövlig insatts av ALLA.
Sputnik1: Appropå Näkyvä så har det kommit till min kännedom att vi har en forumkompis som är högst delaktig i att vi hade möjlighet att värva honom. HS levererar! 👏