Fick precis ett samtal från JimmyH som naturligtvis är på plats trots kryckor etc, etc. Målet som bäbisarna gör är gudomligt vackert. Han är helt lyrisk!
I övrigt fanns inte mycket annat att berätta om mer än att det är väldigt lite folk i hallen, samt att det var dax för en bira i puben nu.
Så är det alltid, antar att det bara är en bar öppen. Tacka Färjestadarna för att det är så ! Leksingarna har en pub sedan en på andra sidan so är till för Bortafansen men Som alla använder ibland också när de inte är så många bortafans där.
Färjestadfansen skämde ut sig för några år sedan , efter det så har det varit så jag tycker också det är löjligt
Yellowcard: Modo vann med 5-2 tyvärr... att inte släppa in det andra lagets supportrar är fruktansvärt dåligt o löjligt.man borde inte släppa in deras supportrar inte äns in på eonarena,om nu leksand nån gång skulle råka gå upp till es.
Jag har gjorde det flera gånger men det är väl bara att acceptera det händer ju troligtvis inte igen så länge Hammarby eller FBK samt SSK spelar det är dom som brukar ställa till problem, tyvärr drabar det andra lag.
Råkade ut för samma sak i Swedbank, men då räckte det med att jag tog av mig timråtröjan och stoppade den innan för nästa tröja. De tyckte att de gjorde det för min egen säkerhet. Sen fick man komma in och svänga en bägare.....
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.