1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590879 inlägg · 6217 ämnen

Clas Ohlson Cup

« · 902846 · » Till forumet

Sv: Clas Ohlson Cup
3-2 till Tik ikväll =)
Kommentera

härlig läsning =)
Kommentera

Tänkte att det här nog kan vara lite kul, eller intressant, läsning.
Kommentera

Hawerchuk:
" Det smärtar riktigt rejält i hjärtat när jag ser en spelare som är MIF-fostrad, spelat skånepuck och varit så överlägsen ska harva i ett skitlag som bara varit bra nu under 2000-talet."

Måste kännas bra för grabben att MIF har dominerat svensk hockey det senaste sju decenierna förutom de sista sju åren, eller nått.
Kommentera

Hawerchuk: Ja det där var härlig läsning,synd bara att författaren inte är bättre påläst,bara bra på 2000talet????? vad finns det för hockeykultur i malmö.undrar vad J.Hamrin sa när han löste debacklet med att inte få ha matchtröjor på i puben,men nåt bra har han iallafall sagt,det verkar vara en bra gubbe hr Hamrin.Kul ochså att kosken får göra en bra match,är han skadefri så är han jävligt bra,hoppas han får vara det iår han blir väldigt nyttig isåfall.
Kommentera

fighter: Jimmy är en riktigt bra TIK- författare o skribent..verkligt fin känsla i det han uttrycker...
Kommentera

Hawerchuk: Bitterhet blandat med okunskap, kryddat med lite taskig svenska - nja tack...
Kommentera

htikare: Fast nu senast var det förstås Kattiz som skrev rapporten...
Kommentera

Undrar vad vi kan vänta oss av em matchen.tror att brynäs blir ett nr för stort,men resultatet är inte så viktigt utan det är matchbilden,lite mer intensitet,kryddat med mindre utvisningar,och inga onödiga skador tack.
Kommentera

I dag får inte 91:orna leka med varann.

1. ÅKERLUND, Magnus
Goalkeepers 31. BACKLUND, Johan

--------------------------------------------------------------------------------

1st Line 36. STYF, Pär 9. KOSKINEN, Kalle
23. SVENSSON-PÄÄJARVI, Magnus 32. HAHL, Riku 37. PYÖRÄLÄ, Mika

--------------------------------------------------------------------------------

2nd Line 58. MARTTINEN, Jyri 8. LINDSTRÖM, Sanny
22. ERIXON, Christopher 13. REGIN, Peter 12. CARLSSON, Robert

3rd Line 4. JONSSON, Robin 30. KOKKO, Petri
16. AXELSSON, Anton 17. ANDERSSON, Johan 19. SVENSSON, Björn

4th Line
10. SUNDH, Oscar 11. ANDERSSON, Erik 24. LANDER, Anton
Kommentera

(Clas Ohlson Cup) Game starts 2007-08-31 at 18.30

Det verkar inte vara så noga med spelschemat där nere.
Kommentera

16.30 gäller tydligen.
Kommentera

T T: Respect att ha en 91:a i första kedjan :D
Kommentera

T T: Då vilar man lotvonen den här matchen.
Kommentera

Varför är inte Hynning med?

Första matchen mot ett Elitserielag. Intressant, även om vi ju saknar 4 toppnamn
Kommentera

RocknRolf2: Hynning följde väl inte med, han skulle ju inte lira förens SCA-cupen.
Kommentera

RocknRolf2: Hynnig hade väl också lite ljumskkänningar. De turas om att vila helt enkelt.
Kommentera

Hynning lämnades medvetet hemma, läste ni st (eller var det dagbladet?!) så går det att läsa där varför Hynning inte följde med.
Kommentera

T T: Ber om ursäkt ....då var det hon KATTIZ!! som var bra för jag gillade sättet att skriva..

Sedan att Jimmy visat att han är mycket bra att skriva tidigare gör ju att supporterklubben är väl rustad...
Kommentera

Åkerlund står i dag.
Kommentera

...och där sprack Åkerlunds nolla.
Kommentera

T T: helvete jag sa ju att kaffegänget är bättre än oss idag.dom har väl hela laget intakt.
Kommentera

fighter: va äre som pågår i ejendal??
Kommentera

0-2 han gammgubben. Challe sitter löst
Kommentera

RocknRolf2: Försäsong, vår tredje match, första mötet med ett ES-lag, kort på gubbar osv...
Kommentera

Ambroo: får hoppas dom rycker upp sig iaf
Kommentera

Agera Nubben.
Kommentera

Snoop: Dom? Brynäs?

Vi heter det.
Kommentera

Snoop: Jo, för det är ju av yttersta vikt för SM-guldet att man vinner varenda match även på försäsongen.
Kommentera

Ambroo: nej detta är blodigt allvar vet du väll, nu j-vla ska huvuden rulla om vi nte vänder detta i andra.
Kommentera

the_dude: träningsmatch med våra bästa spelare borta.
Kommentera

fighter: bästa? de är väl ändå lander och pääjärvi som är dom bästa för tillfället =)
Kommentera

Paddan: de är de inte men med tanke på en blek match igår då dom tydligen bara stodf still gör de inget om Timrå rycker upp sig i den här matchen.
Kommentera

Ambroo: Självklart, jag var inte seriös. Men: kan vi inte komma upp i målsnitt över typ 2.5 mot hyfsat motstånd under försäsongen är det lite oroande.

Och försäsongsmatchningen är väl inte direkt optimal med först för lugnt sen för stressigt
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Kan rapportera att det är en jämn match.Sperrle överglänser Timråkeepern som kastade in Sjöddas 2-0.
Kommentera

the_dude:Jo det har du rätt i.men jag menar att det högkvalitiva spelare som som inte ställt sig på isen i nån match ännu.
Kommentera

RocknRolf2: Oh no he is back in the game....
Kommentera

Faan inte nån textrappoertering,kunde ju vara kul att få nåt hum om matchbilden,men kan ju inte få allt.
Kommentera

General_Moisio: Anton Axelsson reducerar !!
Kommentera

Reducerat

1-2 Anton Axelsson
Kommentera

dr-nix: Härligt på med blåstället nu.
Kommentera

Snoop: Timrå hänger med bra även fast man har långt ifrån de bästa laget på isen
Kommentera

Snoop: Så låter det nu ja...
Kommentera

dr-nix: Härligt! AA reducerar.
Kommentera

Snoop: nejnej det står ju 1-2... Vid förlust bör Challe & Co lynchas.
Kommentera

Snoop: Är det nån av er som ser matchen? snoop och Ambro?
Kommentera

Ambroo: fortsätta bråka/tjafsa ? enda jag sa igår var att man bör vinna mot ett allsvenskt lag satt.
Kommentera

fighter: nej jag följer den på swehockey.se
Kommentera

Dream Team: Jo jag hoppas han kan bidra med lika mycket som Sundh förra säsongen så blir jag glad.
Kommentera

Snoop: Vem gör vad? Hejda dig nu!
Kommentera

« · 902846 · »