1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591491 inlägg · 6217 ämnen

ComHem Visar Timrå!

« · 42853 Till forumet

ComHem Visar Timrå!
ComHem tar äntligen sitt förnuft till fånga och visar BIF - TIK lördag 12/1.
Allt enligt sporttablån på deras hemsida!

Roligt!
Kommentera

Sv: ComHem Visar Timrå!
Det låter ju bra om man ha comhem
Kommentera

C+ visar också matchen på lördag...Om det nu var Brynäs - Timrå SK....Från när bytte Timrå från IK till SK??? Skärpning Canal +..!!!!
Kommentera

Det är ju ännu bättre. då kan ju se matchen iaf
Kommentera

mike66: Det är inte canalplus som sänder matchen. Utan canal digital, matchen kostar 69 Kr. Det är samma som Com hem.
Kommentera

Men det är väl ingen som har tänkt att sitta framför teven? Spela in på video och åk till Gavlerinken och se den första segern i Gävle på över 30 år...
Kommentera

Efter 18 års väntan kan man nu åka till Gavlerinken och se en Elitseriematch mellan Brynäs - Timrå ! Då snackar en del om att Com Hem sänder på TV - det är riktiga supportar det!!
Kommentera

Bo Wasa:
Vart var du ifjol, iaf jag var till Gavlerinken,,,,,,Men håller med har man möjlighet så ska man se Hockey Live,,,,,,,,
Kommentera

jaa duu .. hemskt gärna ..

Egentligen vill man väl åka buss för gemenskapens skull .. men jag ogillar att vi är de enda i ES som kräver medlems skap på resorna ... dåligt !!
Kommentera

actionleif: Supporterresorna subventioneras ur supporterklubbens kassa antar jag och då är det väl rimligt att man är med och betalar medlemsavgiften.....eller?
Kommentera

Friskan : jaa.. men konstit att de bara är vi som tycks ha så då
Kommentera

actionleif: Kanhända är det så som du säger i andra klubbar, men på Timrå Supporterklubbs årsmöte togs det ett hyfsat enigt beslut på att det skulle vara på detta sätt.
Kommentera

Friskan: Håller med dig i det här fallet klart att man ska vara medlem i supporterklubben för att få följa med på resorna. Har man inte råd med avgiften så får man väl ta bilen då...och det blir ju billigt...
Kommentera

Friskan : okej .. de må så vara då ....... hur många / vilka var på mötet ?? styrelsen bara ?
Kommentera

Actionleif: Det var väl så att alla var inbjuden till mötet vad jag vet.....det hade bara varit att dyka upp där och göra sin röst hörd....
Kommentera

jaaa .hade ja vart hemma då så ....
Kommentera

Kan inte fatta att man som Timråsupporter INTE är med i supporterklubben. Det hörs väl på namnet att man ska ha ett medlemskort i Timrå Supporterklubb.
Kommentera

actionleif: Det var faktiskt några fler än supp-styrelsen, du skulle kunna få låna mitt kort men jag antar att det inte går att göra så.
Kommentera

El mackå : jag tycker inte det är själv klart .. ska jag betala så vill jag att det ska hända grejjer också .. inte som det har varit i år .. helt värdelöst
Kommentera

Friskan : tack för erbjudandet .. men det löser sig på nåt vis ... :P
Kommentera

Friskan: Det borde ju gå, bara för Leffe att dra på sig någon peruk eller snarlikt. Men han ser faktiskt ganska kvinnlig ut så peruken kanske han kan skippa.
Kommentera

men olle dååå .. är du elak för att du inte fick lite smisk i helgen .. säga att ja ser kvinnlig ut
Kommentera

« · 42853