Men det är väl ingen som har tänkt att sitta framför teven? Spela in på video och åk till Gavlerinken och se den första segern i Gävle på över 30 år...
Efter 18 års väntan kan man nu åka till Gavlerinken och se en Elitseriematch mellan Brynäs - Timrå ! Då snackar en del om att Com Hem sänder på TV - det är riktiga supportar det!!
actionleif: Supporterresorna subventioneras ur supporterklubbens kassa antar jag och då är det väl rimligt att man är med och betalar medlemsavgiften.....eller?
actionleif: Kanhända är det så som du säger i andra klubbar, men på Timrå Supporterklubbs årsmöte togs det ett hyfsat enigt beslut på att det skulle vara på detta sätt.
Friskan: Håller med dig i det här fallet klart att man ska vara medlem i supporterklubben för att få följa med på resorna. Har man inte råd med avgiften så får man väl ta bilen då...och det blir ju billigt...
Kan inte fatta att man som Timråsupporter INTE är med i supporterklubben. Det hörs väl på namnet att man ska ha ett medlemskort i Timrå Supporterklubb.
El mackå : jag tycker inte det är själv klart .. ska jag betala så vill jag att det ska hända grejjer också .. inte som det har varit i år .. helt värdelöst
Friskan: Det borde ju gå, bara för Leffe att dra på sig någon peruk eller snarlikt. Men han ser faktiskt ganska kvinnlig ut så peruken kanske han kan skippa.
kulltorp: Så här glad och nöjd kan en liten tjej i Halland bli, när tomten kommer med rätt grejer. Helt fantastiskt vad mycket glädje vår fina klubb sprider runt om i Svea rike. God jul!
Allt enligt sporttablån på deras hemsida!
Roligt!