1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591253 inlägg · 6216 ämnen

Corbin

« · 33392 Till forumet

Sv: Corbin
Matchprogrammet skulle se ut som ett Depeche Mode-omslag. Per Styf har lite Depechefrilla faktiskt.
Kommentera

Vem fan är Corbin? Skit i Corbin, in med Corbijn i stället. Anton Corbijn, holländsk rockfotograf. Dags för en uppdatering av "Timrå IK en klassiker" snart? Med Anton i truppen kan vi ej misslyckas. Satsa på en ny klassiker! En klassiker som heter duga! Forza Timrå IK!
Kommentera

kk: här kommer 2 guld länkar min tänkta assisterande tränare och en riktig poängmaskin.

poängmaskin:
www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=4656

assisterande tränare:
www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=13027

Båda slutade i tyskland idag, hoppas TIK lättar på plånboken lite.
Kommentera

kk: Jag delar din uppfattning.
Kommentera

Allting har sin tid. Ifjol och året före det var det uppgång och glädje mest hela tiden. Året före det gick det uselt och de två åren före det gick också bra om jag inte minns fel. Det finns väldigt få raka vägar, det är kurvigt och det är guppigt, men vi glömmer så snabbt. Vi glömmer kanske också att de rakaste vägar också de kantats av små eller större gupp. Se bara på fjolårets formsvacka i en annars mycket bra säsong. Nä, jag är övertygad om att TIK är i eliten för att stanna. Det innebär kanske kvalserie i år och det kan också givetvis ske andra saker både positivt och negativt. I det långa loppet förblir vi ett Elitserielag, om förutsättningarna är normala. Med normala förutsättningar menar jag att man lär sig av tidigare misstag, att man arbetar hårt och att man arbetar rätt, att man får stöd av näringslivet i regionen och givetvis att publiken och intresset finns där. Visst kan man skrika på förstärkningar, klaga på sådant som kunnat göras annorlunda och kanske kritisera spelare som kanske inte håller måttet. Visst ! Det är ju ett forum för fans och vi kan kanske tänka rationellt, men vi bör forstätta skrika, jubla, gråta o.s.v. Annars blir det nog tvärtyst både på läktare och i gästbok.
Kommentera

Braa skitsnack alltså
Kommentera

....skoja inte. Hur många som helst. Scrolla lite neråt bara så är det värsta Corbinorgien.

Han har redan siktats på Domustrappan.
Kommentera

Finns det ingen länk man kan titta på=
Kommentera

Tyvärr inte Louisiana Riverfrogs. Men de flesta andra.
Kommentera

Var kommer han ifrån då( vilket lag?)
Kommentera

Han är Ed Wards kusin och blivande poängbank i Dream Team.
Kommentera

Vem är Corbin?
Kommentera

är kusiner
Kommentera

Red Devils:
Ward och Corbin och kusiner och kommer från samma ort.
Kommentera

Yvan Corbin spelar vänster forward och skjuter left han skulle passa perfekt tillsammans med Ed Ward som skjuter right.
vilket radar par från kanada det skulle bli. undra om Ward känner till Corbin???

jaja drömma får man ju göra.
Kommentera

Kongo: i kongo så har dom väl lite knepiga trådar så jag och laken ligger väl på samma lina hos dig. "asg" =)

jag kan inte tänka mig att jag har någon som kör på samma lina som mig men det är klart det kallas ju för fetband så det finns nog plats för några till också....
Kommentera

Oki
Kommentera

"enligt mig så är han hög aktuell för TIK om jag fick värva"

...
Kommentera

Varför har Laken och RED DEVILS samma ip-nr?
Kommentera

ubbec: Corbin är en forward som gick från EV Duisburg Die Füchse idag. Det finns inga uppgifter om till vilket lag så kanske han är utan klubb nu.

enligt mig så är han hög aktuell för TIK om jag fick värva.
Kommentera

Synd. För vi behöver nån!!!!
Kommentera

Nej det är han inte. Det är bara någon som kan söka i en databas.
Kommentera

Corbin
Vem f-n är Corbin???? Är det nån som är auktuell för TIK???
Kommentera

« · 33392