1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590406 inlägg · 6216 ämnen

Corey Hirsch

« · 380151 Till forumet

Sv: Corey Hirsch
Knylan: Ibland är du bara för mycket!Du anser dig själv så felfri och perfekt...helt enkelt oumbärlig!Men med din attityd kommer du inte långt...snarare tvärtom.En fråga bara...vad vill du uppnå egentligen när du vänder dig om och skriker att folk ska hålla igen käften och därefter ifrågasätta om dom är sjuk i huvudet...för att DU anser att det skriks fel ramsor...Är det det som är spontanitet och känsla eller?Du är ingen kung!
Kommentera

Eva68: Kom över till oss istället borta på östra. Vi ska testa på ett rejält "suicidaltifo" på söndag.
Kommentera

mike66: Jävlar om ni andra bangar. Jag kommer känna mig rätt dum om jag singlar ner och hör hur ni fnissar bakom mig.
Kommentera

Bragd-Birger: Jag fixar ihop ett oseriöst gäng längst därnere som är så långt därnere att man knappt kan se dom. Vi hoppar på tre, allihopa samtidigt. Vi håller varann i hand och sjunger - We shall overcome! Givetvis så lurar dom oss att kasta oss ut precis som den där "lillebrorsan" från MoDo gjorde bara det att dom inte kommer att ta emot oss lååångt därnere. Förrseten så hade han en jävla tur att personerna nedanför var så pass seriösa och tog emot honom. Sån otur kommer inte vi att ha.

Kämpa Timrå.
Kommentera

mike66: Låter som en plan, förutsatt att polarna är så oseriösa som du säger.
Kommentera

Hoppla, HV gör tre raka på mindre än fem minuter och kvitterar. Förhoppningsvis ett tecken på att DIF är på väg att akuttappa formen inför nästa match.
Kommentera

Bragd-Birger: Alla är vi vi väl lite oseriösa på ett eller annat sätt lite emllanåt dårå. Nää nu ska jag ta mina "neongröna" och köra ett litet enklet tråkigt dödsmässetorsdagsstifo i all min ensamhet. Hoppa lite lätt från hörnsoffan och tjyvträna dårå.

På söndag äre riktig dödsmässa som gäller.
Kommentera

mike66:
ta dom rosa i stället..då kommer du känna av landning
mycket bättre...Meeees...;0)
Kommentera

gud: Men se på faen, har du vaknat till liv igen. Apropå de rosa, är det dom som det står WC på dårå eller?
Kommentera

mike66: Apropå vakna till, nu gjorde visst Fjönermo mål för Lule.
Kommentera

mike66:
japp..Ledning tyckte att jag skulle få komma in igen..
det blir nog en del 3 i såpan om minst 2 av dom får bestämma...

precis..det är dessa jag menade...dom gröna är bara för fegisar
KYCKLING....
Kommentera

Bragd-Birger: Ha en fortsatt trevlig SpS-kväll. Nu sätter jag mig framför den svartvita och kikar på lite handboll istället.

ZZZZZZzzzzzZZZZZZZZäta på er ZZZZzzZZZZZzzZZZZZzzz
Kommentera

mike66: God idé, lär ju knappast bli något mer i den här skitmatchen...
Kommentera

Bragd-Birger: Kan vi inte få HUSSEN att spela på isen istället ,han är nog lika bra som Nordmark .
Kommentera

« · 380151