1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590398 inlägg · 6216 ämnen

Corey står i morgon

« · 376953 Till forumet

Corey står i morgon
Debuten...nu blir det fart här inne :-)
Kommentera

Sv: Corey står i morgon
matsby: Förlust 1-5!!
Kommentera

Danne: PLATTMATCH, 9-1
Kommentera

Halo Gordie: Storseger, 0-7
Kommentera

Danne:
det sa jag redan innan det var klart att han skulle stå..,måste göra ett garderingsspel på matchen.
8-1
Kommentera

matsby: Suck, jag som tänkte vara hemma imorrn. Nu måste man ju åka upp på den här bortamatchen också. Får aldrig vara ledig.
Kommentera

matsby: Och varför envisas Kenta med att Jäger och Hansson ska spela ihop?? Rajamäki borde rankas långt högre Jäger??
Kommentera

Danne:
Äntligen! Dom har varit ifrån varandra alldeles för länge nu. Knoll o Tott is back!
Kommentera

Danne:
Håller med dig,,,skall vi hjälpa Lulää till vinst eller?

JimmyH: skall du ha sällskap :-D
Kommentera

Danne: säkert dagsform som avgör kan jag tänka mig... men jag vill inte att de spelar tillsammans...

Två blinda kan inte leda varandra...

Båda två behöver en stabil back vid sín sida, och jag tycker det är orättvist mot både jäger och hansson att låta dom spela tillsammans..
Kommentera

willysson:
På lulääs officiela så är dom glada iaf, nu ser dom en möjlighet till 3 poäng.
Kommentera

matsby: Jo, men så blir de lite förvirrade med när de sällan får vara ute bland folk med...

Tror att han gör en bra match jag, sedan skulle det vara roligt om timrå kunde göra mål framåt med..

Dags att Nordgren Robban Bulten(Mackan) hallin Crippe vaknar och börjar träffa målet, gärna i målet med...
Kommentera

matsby:
tre poäng till vårat gäng!
Kommentera

Kul att man kastar om i backparen igen, nu när det funkat bra på slutet, att man dessutom bänkar Raja och kastar in Jäger med Hansson...man är inte snäll med Corey i debuten med andra ord =)

Jag som hade hoppats på 3 pinnar...
Kommentera

matsby: Att tippa på matchen är ju busenkelt. Lule vinner efter straffar... =)
Kommentera

Det ska bli ku att se hur det går för honom. Med tanke på hans meriter så måste han ju vara ganska bra. Lite konstigt att han blivit hackkyckling utan att ha stått en minut hittills.

Mitt tips: Han spikar igen och visar att Hento är näst bäste målvakt i Delfinen i morgon.
Kommentera

matsby: Jasså!! Ska han äntligen få visa vad han går för. Härligt värre.
Då tror jag på bortaseger... Jag tippar Timråvinst med 2-5.
Kommentera

Dream Team: Blir det straffar vinner vi, har en känsla av att Corey är bättre på straffar än Kapanen. Kommer inte ihåg när Kapanen tog en straff sist, han släppte väl alla tre i Leksand?
Kommentera

Redhat: Jo, visst hoppas man på det. Jag har ingen känsla alls vilken klass Corey Hirsch håller, men ska man gå efter vad ryktet säger lär det sluta illa i morgon. Nu brukar jag inte köpa vad folk säger sig ha sett enbart på träning utan väljer nog att bedöma honom först efter en matchinsats, men läget känns aningens ovisst...

Nej, han släppte två puckar nere i Leksand, fast å andra sidan så behövde Leksand aldrig lägga sin tredje straff eftersom det redan var avgjort då.. =)
Kommentera

Dream Team: NHL... ingen vinst för dig.

Varför förlorade du finalen i helgen i NHL?

Kan det månne varit kunskaperna som sviktade när det hettade till...?

Måste nog informera Matsby imorgon om helgen,om du inte väljer att erkänna för honom själv förstås...
Kommentera

Tjonken:
Detta låter onekligen intressant måste jag säga..
Kommentera

Tjonken: Äh.. det var lite mycket stolpe in för min egentligen helt oduglige motståndare. Jag vet ju att jag är bäst, men sport är sällan rättvis!
Erkänna vad? Det kändes skönt att bräcka dig i SAMTLIGA matcher.... hehe
Kommentera

Dream Team: Jojo,jag som satt bakofram o spelade o ändå gjorde mål.
Hur förklarar du det så det låter verkligt då..?

Varför har du köpt en halsduk som det står "VF" på....

Bara undrar...
Kommentera

Tjonken:
Hmm..vore mycket intressant att höra,,jag har fått bannor för att jag provat en BIF tröja, du menar att Dream Team köpt en frölunda halsduk?

*tvi tvi*
Kommentera

matsby: Jaja,han är helt såld på VF nu!
Har försökt sätta en Timråhalsduk framför hans ögon för att bryta förtrollningen men har bara slår bort den med nåt mummel om Kahnberg o Tolsa....

Vet inte vad jag ska ta mig till snart,kan man verkligen ha kvar en sån kompis..?

Snälla Matsby,hjälp mig!
Kommentera

Tjonken: Det ser jag enbart som att du får fördel. Grejen var att jag åkte så mycket åttor kring dina spelare att du till slut snodde spelkontrollerna runt kroppen i ren förvirring... =)

Ja, det var "Myrorna" som hade utförsäljning på fjolårets uppsättning från manifestationerna FÖR norsk valfångst, VF..
Kommentera

Tjonken:
Du vet hur man tar bort sina vänner här vad?
man bara deletar dom,,,tror att det fungerar i verkliga livet med
prova detta:
ctrl alt delete

Gick det?
Kommentera

matsby: Klart!!

Nädå,men man blir ju lite orolig.

Varför byta lag om man redan håller på det bästa?
Hehe..!
Kommentera

Tjonken: Äh.. kom in i matchen nu vetja! Lugn och fin, Mats Waltin...
Kommentera

matsby: ja tror att vi vinner med 4-0 :)
Kommentera

Linda87:
Nej nej..
11-2 till Älsklingarna mot gläfsers..
Kommentera

matsby: det var väl att ta i? eller?
Kommentera

Det skulle vara otroligt kul om Corey gör en bra match i kväll och visa att alla som dömt honom på förhand har haft ruggigt fel. Kenta måste väl ha sett någon sorts talang eller kapacitet på träning eftersom han har tagit ut honom?

Sen hoppas jag ju att lite vila gjort Jäger gott.

Ett SMÅLAND-tips:
Timrå vinner med 1 - 3 och Corey visar Hento vem som är den störste delfinen i COOP-arena
Kommentera

mika: Vad Kenta sett på träningarna vet jag inte, men Corey är ju tilltänkt back-up om Kapanen blir skadad. Han måste ju prövas någon gång och denna match är ju ingen extrem måste-match för Timrås del. Tror att alla, inklusive Corey själv, är tämligen osäkra på vad han kan prestera. Det är ju trots allt 9 månader sedan han stod sist.
Kommentera

mika: Jag tycker att Kapanen ska få spela som vanligt.. han ä stabil i målet...
Kommentera

« · 376953