1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590972 inlägg · 6217 ämnen

Curt Lundmark har talat

« · 247918 Till forumet

Curt Lundmark har talat
Ang. Jens Karlssons avstängnig på 4-6 matcher.

Saxar från Texttv:
"Jag tycker att det här är ett klokt och välmotiverat beslut, säger SVT:s expertkommentator Curt Lundmark."
Kommentera

Sv: Curt Lundmark har talat
Sven Andersson: ja det har han väl rätt i?
Kommentera

Sven Andersson: Man blir gråtfärdig.....överfallet var värre än när Christian Sjögren körde över Bulan.......Fy fan vad besviken man blir på kurtan....buuuuuuuu!
Kommentera

SMÅLAND: jo men straffet på Sjögren var ju för hårt...visserligen håller jag ju med om att Karlsson i så fall också skulle bli avstängd lika länge...men å andra sidan tycker jag inte att man kan stänga av folk hur som helst...Visserligen är det ju fult men 9 matcher vore ju att ta i...Nån som såg Marty MacSoleys överfall på Brashear för nåra år sedan? Där kan man ju snacka om att han verkligen menade att slå honom i huvudet och då ska man ju givetvis stängas av en längre tid
Kommentera

Skidrow: Nu är det bevisat!Curre hatar TIK efter det att dom spelade ut Västerås och det som många säger;Disiplinnämnden sitter i knäna på Storklubbarna..Sätter man upp händerna i huvudet och trycker till kan det ju bara vara för att skada spelaren.Men sockerConny har väl varit och grinat hos nämden.
Kommentera

khe: Tjöta
Kommentera

khe: Kan du inte hitta nått annat ställe att sprida dina patetiska konspirationsteorier nånstans, rätt trist läsning.
Kommentera

« · 247918