Att media helt plötsligt bara ser en spelare på isen, Z.
Kan dom a l d r i g förstå, att det är hela laget som jobbar? Nog för att Z'a var duktig, men inte visade han hela registret igår. Så varför var han den enda som fick en 5:a? Varför vinklade dom storyn så att allt (ja nästan iallafall) handlade om Z'as återkomst? (Dom gjorde samma sak i premiär matchen).
Blir så j-la less, eftersom jag tror att media i detta distrikt kommer hålla honom under sådan uppsikt, att dom glömmer bort att det finns mer ekrar i hjulet.
Så därför säger jag till resten av laget: BRA JOBBAT!!!
Maggan: Håller med dig! Det är en sjuklig fokusering på NHL spelarna. Jag hörde sportradion i morse där dom sa att "Peter Forsbergs MODO tog emot Luleå" Va???Har han köpt klubben??? Men media är ju, som alla vet, oerhört kändiskåta! Jag minns när Z försvann och, jag tror att det var Mackan, som sade att Z i all ära.. men trots han och många andra kunde göra rena stordåd på isen så skrev tidningarna om hur Z hade fört laget till vinst!
Maggan: JAG INSTÄMMER HELT MED DIG JAG OXÅ..... själv tycker jag att Magnus Nilsson var bäste Tikare i går men det är ju min åsikt inte faan var väll Za bäst iaf han var bra men inte bäst.
Ähum... Jag citerar ett stort TIK-fan: "Blir så j-la less, eftersom jag tror att media i detta distrikt kommer hålla honom (Dvs. Zäta! Underskrivarens anmärkning.) under sådan uppsikt, att dom glömmer bort att det finns mer ekrar i hjulet."
Glöm inte bort att media påverkas av "marknaden". Såg en banderoll på läktaren i går som skulle fått Stalins förstamaj paradsdekaler att framstå som flickscoutvimplar i jämförelse... KONUNGENS ÅTERKOMST!!!
Media skriver som sagt mer om konungar än arbetets hjältar. Så Ni får fan skylla Er själv;)
Kan dom a l d r i g förstå, att det är hela laget som jobbar? Nog för att Z'a var duktig, men inte visade han hela registret igår. Så varför var han den enda som fick en 5:a? Varför vinklade dom storyn så att allt (ja nästan iallafall) handlade om Z'as återkomst? (Dom gjorde samma sak i premiär matchen).
Blir så j-la less, eftersom jag tror att media i detta distrikt kommer hålla honom under sådan uppsikt, att dom glömmer bort att det finns mer ekrar i hjulet.
Så därför säger jag till resten av laget: BRA JOBBAT!!!