1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590850 inlägg · 6217 ämnen

Dagens match

« · 17215 Till forumet

Dagens match
Livet känns inte värt att leva just nu måste jag säga, rösten tog slut efter 10 minuter av första perioden och TIK förlorar. Spelet var ju inte band de roligaste jag sett men det som mest oroar mig är ineffektiviteten. Nu kan jag inte säga att Timrå hade chanser oavbrutet men chanser hade dom men ingen hade den förmågan att vara där och pilla in förutom vid två tillfällen.

Sen så är det fan tragiskt att det finns ganska så många klagoarslen i hallen. Stod framför några som jag inte hörde säga "Bra" en enda gång under matchens gång. Då en spelare skulle skjuta och träffade någons klubba framför mål så var det "en fy faan vad dåligt. Sikta för helvete!".

Sen så måste jag bara berömma Titans intåg i klacken i sista perioden. Jag själv upplevde det som att det blev bättre stämning då iaf.

Till sist: Ni som köpte flaggor idag, ta med dom nästa match också!
Kommentera

Sv: Dagens match
Ja, det här sved rejält! Det känns pinsamt att stryka mot ett lag som SSK, helst efter det som hände i Torsdags... Kort sagt kan man säga att målvakterna avgjorde matchen... Wanhainen (eller vad fan han heter) stog emot pressen från TIK i första halvan av andra perioden, men DeRoo pallade inte SSK:s kontringsanfall. Kanske läge att testa Fredde nu...

Detta måste glömmas snabbt! Måste ut på krogen och umgås ikväll så jag slipper tänka på hockeyskiten...
Kommentera

VAD är skillnaden mellan Södertälje,Linköping och Timrå.Jo dom har en MÅLVAKT och inte en dålig puckmotare som släpper alla returer RAKT fram.Inte en blockering dom två första perioderna(måste vara rekord).Varför Freddan inte byttes in vid Timeouten är en gåta,men PEOs bästa sida är ju inte Coachningen.En ny målis måste införskaffas omgående annars går det åt H-vete!
Kommentera

Tack Knylan.

men vad är detta?
Sveriges bästa klack?
I helvete heller...

I motgång dog det, det får FAN inte hända.
Jag fick lämna sitt, för att dra igång klacken.
varför?
är det bara medgångare i klacken?
fan vad jag är besviken...

alla måste lära sig vad det innebär...

ÄLSKA TIMRÅ I MED OCH MOTGÅNG.

vissa har väldigt svårt med motgång..................SKÄRP ER.

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
Kommentera

khe:

LÄGG NER.........
Kommentera

du tycker att han gjorde en stabil insats ikväll liksom han gjorde mot linköping (6 i baken) eller är det enda vi får ventilera är klackens insats
Kommentera

Tänkt på en grej, många säger att DeRoo är en usel målvakt men så lät det inte efter vinsterna mot Brynäs och HV71 för att ta två exempel. Grabben kan ju för sjuttsingen ha en svacka även om jag inte upplever det så! Det enda jag kan hålla med om av det som klaggosarna säger är att DeRoo är svag på detta med att blockera men det har vi ju vetat hela säsongen ändå så för mig är det inte nytt. Alla liksom svaga saker plockas fram nu då det går lite motigt men glöms totalt bort då det flyter.
Kommentera

khe:

vem pratar du med?
Kommentera

Såg matchen idag DeRoo var ej bra idag utav 7st skott släppte han in 3st mål då spelar det ingen roll hur bra man har varit tidigare dags att sätta in FREDDAN
Kommentera

jag tyckte att PEO borde bytt redan till denna match eftersom de ROUVILLE visade släphänthet även mot Linköping.
Kommentera

ajajajaj Kåni....inte så....-..
Kommentera

Tack TITAN för att du gick från sittplats till stå för att få igång klacken. Nu tycker jag även att alla dönickar som sitter på sittplats får börja att skärpa sig också och inte bara klaga när går lite emot
Kommentera

Freddan kanske inte är riktigt återställd efter sin skada.
Timrå skall ju såklart minst fyra mål på alla dessa chanser.
Kommentera

Svar:Dagens match

Håller helt med khe, försvinn om du inte tål kritik fitan
Kommentera

*suck* fan va tungt det känns nu... ska det vara så omöjligt att göra mål på alla desa chanser! om det ändå var juluppehållet nu satt dom har ett tag på sej att komma ur svackan!!!...fan förlora mot AIK,Linköping o nu tälje *sucka*

KOM IGEN NU TIMRÅ!!!!
Kommentera

visst tål jag kritik, men i khe:s fall begriper jag ingenting
Kommentera

Det vänder snart för Timrå IK, man kan inte ha ett sånt oflyt så länge.
SSK & Linköping har varit bättre en vad vi räknat med, och elitserien ser jämn och bra ut.

Timrå IK kommer tillbaka, var så säker.
Kommentera

« · 17215