1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591255 inlägg · 6216 ämnen

Dags att sparka liv i TIK08 igen

« · 1146934 Till forumet

Sv: Dags att sparka liv i TIK08 igen
El Maco: message från Olearys, datorproblem och osäkerhet om de kan ta hem matchen. Jag går nog dit och kollar MIK-DIF i värsta fall, men jag rekommenderar ingen att åka till Gamla Stan från Uppsala eller likande med risk för resa i onödan.
Kommentera

Timrå Icon:

Förbannat roligt skrivet det där. Man tackar för ännu ett gott skratt.

Dessvärre orkar jag nog inte ta mig ut i morgon heller. Har blivit för gammal och skröplig helt enkelt. Annat var det förr, men nu är nu. : (

Fixade inte ens att hålla mig vaken under hela utskåpningen av Slovakien utan slumrade till flera gånger om...
Kommentera

Timrå Icon: Haha!
Kommentera

hubbenorlen: Den sista meningen kan man tolka på två sätt haha!
Men båda stämmer ju som tur är....
Kommentera

El Maco: Det låter ju jävligt trevligt. Det var länge sen man fick se TIK på krogen.
Kommentera

Jag bara bumpar en gammal tråd som kan återanvändas. Som sagt, kom till Olearys Gamla Stan i Stockholm imorgon och kolla på Timrå-Björklöven. I paus hånglar vi med varandra. Med Per Hallin på näthinnorna bakom våra slutna ögonlock.

Kommentera

Simmalugnt:
Jo, precis. Gäller att vara ute i god tid ;)
Tog bort det där nu, väntar till kommande vecka ist.
Kommentera

Kongo:

Är jag alldeles ute och cyklar men är inte herrn ute en vecka för tidigt?
Kommentera

TIK08 på Facebook!
Timråsupportar i Mälardalen med omnejd är välkommna som medlemmar i gruppen TIK08 på Facebook.
Beroende på intresse blir närmaste arrangemang en samling inför nästa stora händelse på "hemmaplan" i stockholmsområdet: nämligen Djurgården-Timrå - lördag 31 oktober.

Även tågresenärer norrifrån får gärna vara med att höja temperaturen inför denna match genom att gå in på "Events" Djurgården-Timrå och där klicka i attending/närvarar!
Kommentera

Redax 2: När fick rastade du din TIK08-tvåpinnars senast?

Kolla den här alla TIK:are oavsett det är 08-or eller 06XX-or. Allsvensk premiär mot Bobbarna 1999 med marsch till ladan från Timrå Värdshus.
Kommentera

DJ Hemp: Upptäckte det när jag gick in på din länk. Herreminje, vad tiden går. Föga anade man när man kuskade runt till Grums och Lidingö vad som komma skulle...
Kommentera

Redax 2:

Januari 1998.
Kommentera

El Maco: Å herre j-vlar. Nu har Du verkligen gläntat på en minneslucka. Vilket år var detta?
Kommentera

El Maco:

Jaji, det är väl lika bra att lägga ut hela rasket på en gång - håll till godo med vad arkivet har att erbjuda!
Kommentera

El Maco:

Wtf?

Fanns det Clock så sent som 98?
Kommentera

TIK08: Jamen det var väl en lysande idé. Som en av de som var med och förlöste barnet 1997 är jag gärna med även i framtiden även om gärna några nya förmågor (yngre såväl som äldre) får ta tag i exempelvis resebiten.
Kommentera

Dags att sparka liv i TIK08 igen
Hej,
jag heter TIK08 och är en samling Timråsupportrar i Stockholm. Jag föddes 1997 och är mitt i puberteten. Jag är medveten om att det varit ganska begränsat med organiserade aktiviteter de senaste säsongerna och vill se en ändring inför nästa säsong. Det vore roligt att se om några hockeysnackare vill vara med och engagera sig i TIK08 lite mer strukturerat inför 2009/2010. Några personer har börjat dra i trådar men fler behövs.

Anmäl intresse och kom med förslag!
Kommentera

« · 1146934