klm: 1:a perioden slut och ledning med 1-0. Skönt att vi klarade spel 3 mot 5 i över 1 minut. Nu gäller det att hålla tätt i början på 2:a och helst sätta en puck till.
Hälge: Mmmmm, Lind är ju grym på att vinna tekningar. Man får hoppas att resten av matchen blir roligare att se på. Har inte varit någon vidare underhållning hittills.
Portello: Jag tycker VF verkar sega idag. PP:et i 5 mot 3 var otroligt dåligt. Verkade nåstan som om dom var ointresserade. Sen spelar VF oerhört defensivt, varför det? Hemmaplan och ledning med 2-1 i matcher och man vågar inte anfalla. Konstigt. Det här ser riktigt, riktigt bra ut för Timrå.
Portello: Håller med dig om Lind. Oerhört värdefullt med en sån tekare. Ju viktigare tekning dess bättre är han dessutom. En sak att vinna en tekning i mittzon, en helt annan att vinna i anfallzon i PP.
En annan tikare jag fått upp ögonen för i detta slutspel är Kalle Koskinen. Oerhört nyttig back.
Hälge: Slut på tredje perioden.. JA! en poäng iaf ;) .. hoppas grabbarna klarar av motståndet från både frölunda och domaren . Åkerblom avgör. vem sätter emot ?
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
Klacken hörs bra.