Idag tog Timrå en poäng (ett steg) framåt och två poäng (två steg bakåt). Jag kan INTE vara nöjd med en poäng på hemmaplan mot ett skadedrabbat Brynäs. Visst, Timrå hade också spelare borta men det spelar ingen roll. Laget måste börja VINNA!!! Jag accepterar inga hedersamma förluster längre. Tvåmålsledning med fyra minuter kvar... Då ger Timrå-laget Brynäs ena fingret och vips så slukar ett så etablerat lag som Brynäs hela handen. Straffarna hade jag givit upp redan på förhand (varför får inte Nordgren slå en straff?).
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
Idag tog Timrå en poäng (ett steg) framåt och två poäng (två steg bakåt). Jag kan INTE vara nöjd med en poäng på hemmaplan mot ett skadedrabbat Brynäs. Visst, Timrå hade också spelare borta men det spelar ingen roll. Laget måste börja VINNA!!!
Jag accepterar inga hedersamma förluster längre. Tvåmålsledning med fyra minuter kvar...
Då ger Timrå-laget Brynäs ena fingret och vips så slukar ett så etablerat lag som Brynäs hela handen.
Straffarna hade jag givit upp redan på förhand (varför får inte Nordgren slå en straff?).