Grattis alla TIK-älskare. För att alla som vill ska kunna åka med i morgon trots allt strul, så slänger SK in en extra buss. Detta görs trots en svidande förlust, men vi hoppas att det ska jämna ut sig i längden.
Boråsindian: det har jag ingen aning om ,med tanke på att det är långt dit så är det väl tveksamt falll det blir nån buss? jag kommer troligen åka med då iallafall
tjobba: Det borde du göra, trevligare fans än i göteborg får man leta efter, har oförglömliga minnen därifrån i våras,,utanför arenan, inne i frölundapuben,,,you name it,,,koskinen stänker in pucken i förlängningen,,ja jävlar vilken resa :-)
90 anmälda nu, en klack i hallen! Men det gäller att neutralisera Lind Sjödda m fl jag tror på vinst. BIF var inte så bra mot Leksand sist, Timrå bör ha stor chans. Verkar vara ett enormt sug nu, alla sittplatser slut på torsadag och till invigningen blir det nog lapp på luckan. Hörde på Rixfm i morse där fylking hade info om "Lelle" som sjöng nationalsången hemma mot Brynäs gick till, nån i TIK styrlse frågade han strax före matchen om han kunde ställa upp och visst gjorde han det "Lelle" =Lenart Jäkel.
Lunkan: Otroligt roligt att så många har hunnit anmält sig.. hoppas på en trevlig resa ner imorrn men en ännu trevligare hem.. tänk va som kan hända på ett par timmar.. Timrå ik alltid rött alltid rätt!
100 pers nu, fan va härligt. Sa från första början att jag visste att det skulle kunna bli två bussar. Mycket bra jobbat av Jalonen o co som fixat detta så de tikare som vill åka kan få åka. Finns det fortfarande platser kvar i bussarna?
Fanzin: Den här resna går vi back på oavsett hur många som åker. Men det har varit kalkylerat hela tiden. Tack vare att så många till slut anmälde sig så blir förlusten i nivå med den budgeterade.
Stefan Jalonen: japp härligt, känns som att det kommer bli en hel del TIKARE där nere ändå. En liten invasion. Härligt att se. 1 /5 av bortastå blir täckt av Timråsupportrar.
Sen om 08:or, Dalmasar, Bergslagenbor, Uppsalabor osv kommer det återstår att se. Snart match,
Fanzin: Delar av TIK-Bergslagen kommer garanterat. Jag fick i alla fall låna ut en matchtröja till en TIK:are som skulle iväg på något företagsjippo med avslutande match, redan nu kl 11... Hade tydligen slarvat bort sin halsduk... Får se om en annan kommer i väg... Inte omöjligt om allt funkar.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.
För att alla som vill ska kunna åka med i morgon trots allt strul, så slänger SK in en extra buss.
Detta görs trots en svidande förlust, men vi hoppas att det ska jämna ut sig i längden.
Medlemmarna i första hand, alltid!