Tycker det var starkt av Timrå att vinna borta mot S-tälje. Vi får hoppas att detta var vändningen som vi väntat på. Det är som bekant mycket psykologi inom idrotten. Varför det ibland går bra medan det ibland går dåligt är inte enkelt att svara på. Jag önskar och hoppas att Timrå skall slippa kvalserien och chansen finns om man lyckas vända och börjar vinna igen. Lycka till alla spelare och ledare och jag vill även säga att det var starkt gjort av Peo att stiga av på det sätt han gjorde. Jag hoppas att det inte finns några hard feelings inom klubben, utan att vi nu ska se framåt mot nya segrar tillsammans med en ny tränare, alla spelare och supportrar och sympatisörer! Timrå behövs verkligen i elitserien!!
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·
Jag önskar och hoppas att Timrå skall slippa kvalserien och chansen finns om man lyckas vända och börjar vinna igen. Lycka till alla spelare och ledare och jag vill även säga att det var starkt gjort av Peo att stiga av på det sätt han gjorde. Jag hoppas att det inte finns några hard feelings inom klubben, utan att vi nu ska se framåt mot nya segrar tillsammans med en ny tränare, alla spelare och supportrar och sympatisörer! Timrå behövs verkligen i elitserien!!