Chief: Nog var SSK drömlotten? LHC har lyckats med ett praktfiasko, de var väl redan i semi i tanken.
Melin måste vara en av landets sämsta slutspelstränare. Man luras av att han tog guld med Brynäs debutåret i elitserien men då hade han ett kanonlag med flera starka ledare på isen som förmodligen drog lasset. Året efter ut i semi med brynäs, därefter två kvartsfinalkrossar. Mellanspel i Rögle som han inte tog någonstans (och skrev på för LHC före kvalserien när RBK och LHC skulle mötas, snyggt). Facit i LHC känner vi ju till. Ett fall framåt i år egentligen, dubbelt så många segrar som förra året.
Om (om, om, om) Timrå spöar brudarna på onsdag så hoppas i och för sig jag på SSK i lotten. Någon som håller med? Färjestad skulle vara så jävla trist att man nästan hellre skulle åka ut mot DIF för att slippa vara med om semifinalspelet.
Komplimenterar värre. Vackert jobbat. Kipru är Kung!….*bjuder på äppelbulle; fikat får ni fixa själva*
Herminator:
Det är rätt så typiskt Djurgården skulle jag vilja påstå, så fort det går emot dom litegrann så blir dom väldigt sura.
Fasen, man kan ju tro att jag har blivit Timråit ikväll, men riktigt så illa är det inte. Bara så Ni vet! :)
El Maco:
Jag såg bara att Kollar gick i spelargången och då utgick jag ifrån att han fick matchstraff, såg inte vad som hände eftersom jag satt och knäppte emellan ett par matcher...
Helt annan sak, kul att Södertälje vann över Linköping.
Marcus fick 2+5+10 efter att han var på Modin.
Skumt att inte Ölvestad inte fick utvisning också efter den fula pååkningen som han gjorde, tyvärr vet jag inte på vilken Timråspelare det var.