Nu sticker jag hem och byter slips mot halsduk. Ser fram mot att träffa Ian från Nottingham som i morse flög med Ryanair till Västerås, tog tåg till Stockholm och t-bana till Bandhagen och vandrarhem. Därifrån t-bana till Globen där han laddat på Blues sedan 14.00. Efter matchen tillbaka till Bandhagen, imorgon upp 06.00 för återresa till Västerås och planet hem.
Allt detta för att i sin Nottingham Pantherströja se Sjögren och Jinman lira en match med sitt nya lag. Av stockholm i övrigt ser han inget (den här gången)
Patrick Polly: haha ok, jäger bänkad då gör Gahn sitt första istället. Timrå vinner alla kommande matcher, men DIF blir tufft, 4-2 i tom kasse av Gahn.
Fanzin: Tja, ett hyfsat tipps. Jag tror Mackan gör 1-2 mål, Gunno 1 & Hagos 1. Sen tror jag även Styf träffar rätt ikväll. Jäger tror jag får svårt att göra mål med tanke på att han är bänkad =)
Favoritarenor (och inte): Bortasektionen enda skamfläcken? Ja om man enbart ser till hockeyupplevelsen för samtliga kanske. Och då är jag definitivt med. Som jag konstaterat, då är SCA svårslagen. Jag har ju som bekant andra synpunkter också men för huvudsyftet, se hockey, har vi en topparena!