mikenomad: Inte lika coolt längre;)
Goalkeepers | 1. BACKLUND, Jesper | |||||||||
35. ASPLUND, Johan |
Varför, jag säger varför fungerar aldrig webradion från Globen? Det är ju inte så att den ligger svåråtkomlig för de nödvändiga radiosignalerna. Eller så gör den skäl för sitt namn även där, ja att den passar så otroligt dåligt för sporten ishockey att inte heller radio går att sända därifrån.
Kämpa Timrå!
Jag förstår att du vill se möjligheter istället för problem och att spelare ska växa med ansvar, det är inte det jag kommenterar. Jag tillhör dock den luttrade skaran av supportrar. Visst är det aptrist att vi har en sån otur med skador. Dessutom att de drabbar helt fel spelare. De spelare som skulle bära laget offensivt har gått sönder, en efter en. Samtidigt så är det såhär ibland. Det går jättefint och jättebra, tills... oops! Sen så var det igång. Kugghjulsprincipen är igång. Den ena skadan avlöser den andra, och allt som såg så bra ut faller pladask. Denna fars med skador är mitt i all bedrövelse ordentligt härdande. Hur man tar sånt här kommer fler och fler att lära sig efter den här säsongen.
Det är lärorikt att vara TIKare!