RTS: Ja, jag skäms inte över att vara TIK-supporter. Men visst kan man ibland skämmas över pinsamma insatser laget står för. Och skäms inte spelarna själva efter en sån här insats är det tamejfan skandal!
RTS: Wennerberg såg dock spelsugen ut, endast han och Nilsson som använde kroppen som män. Hedström gled bara runt som 15 andra av Tikarna, Larsson direkt ansvarig för 2-0 målet.
Har precis varit på matchen och jag har inte mycket gott att säga om hur Timrå spelade ikväll. Enda ljusglimten var väl Alexander Larsson som tog för sig rätt bra trots en sån dålig match. Extra skugga över Asplund i målet som darrade som just ett asplöv. Djurgården var inte bra, det var Timrå som var sämre. Man skäms.
mikenomad: Ja då vore man lycklig! Men dessa volymer lär man väl aldrig se röken utav! Om man inte mot alla odds skulle vinna 25.000 i 25år på Triss då´rå ;)
Det var säker jättebra uppladning med landslagspel i Ryssland inför denna viktiga match. Johan och Sanny var förmodligen "jättepigga". Härligt sa Bull Ser tungt ut för tillfället men vi får nog ta denna match för vad den var, trots allt så har väll Asplund bara vunnit en match för Timrå någonsin så vad f.. hade jag förväntat mig. Surt sa Bill
r8n: Skulle det ha sett annorlunda ut på nått annat lags HS efter ett spel som vårt har varit den sista månaden? NEJ! tror inte vi är sämre el. annorlunda supportrar än något annat lags utan det är naturligt att kännna så här när man inte hittar några TENDENSER till spelförbättring.
Däremot sån nog gör spelarna sitt bästa för att komma ur krampen men det är väl numera en kombination av fysiska problem (skadorna) och psykiska..noll självförtroende ungefär som V.F var i början.
Nu har dom ett självförtroende som det lyser om så det kan svänga (dock har dom ju fått 2 lyckade förstärkningar också Bergenheim o Kahnberg..glömde Bäckman).
htikare: Nä, inget att skämmas över att man är deprimerad efter denna kräftgång. Det jobbiga är väl också att man inte kan skönja nån ljusning..altt känns åt h-e just nu.
Bragd-Birger: Som jag förstår det är det inte bara matcherna som sliter. En av mina bästa kompisar jobbar ihop med Viggos mamma. Hon säger att Viggo var chockad över tempot och intensiteten efter sina första träningar med laget.