Smokey: Ja, precis. Luften är fri och om någon vill vifta sina "tentakel" mitt framför ögonen på någon, utan att träffa, även om det uppenbarligen var avsikten, så måste han ju få göra det.
Tallnäs: Om just DU blir peppad av den eller inte är obetydligt. Det är ju inte heller bara du som kommer att höra låten.. OM den spelas. Frågan var heller inte riktad till bara dig.
Eftersom det gått så pass bra på sista tiden så tänkte jag att det kunde vara en rolig grej att köra någon sån låt innan matchen. Men om du hellre vill höra skrammelrock istället för härlig Svensk skönsång så är det ditt problem.
GuRRa: Okey då, du skrev inte nedsläpp utan när dom kommer in för uppvärmning. Men, nu talar jag för mig själv, från det att jag kliver in i hallen vid 17-tiden tills nedsläppet är vill jag ha att adrenalinet ska flöda. Man ska vara på topp, igång och riktigt på hugget! Men kommer det då någon godnatt visa - så får man ju inte riktigt den effekten.
Man får tacka för underhållningen! Då det var första gången jag hade chansen att se Timrå i år är det bara att konstatera att den här timråupplagan spelar bättre än någon tidigare jag någonsin sett. Inte bara bra spelare utan disciplinerat lagspel med en jäkla fart över hela rinken. Lars Jonssons bortkollring av ett par djurgårdare genom smågrym skridskoåkning är en detalj jag tar med mig.
Äckligt bra lag alltså!
Man känner sig helt ovan i rollen som timråsupporter. Underdogstatusen är som bortblåst.
Maggan: Det ska vara hård och snabb musik...enda sättet att ladda på det..ja menar ska vi börja spela GES så kan vi ju lika gärna köra igång med Eva Dahlgren...NÄ,hård och våldsam musik,det är sättet det....
Maggan: Ingen fara vem som helst kan missförstå, även den bäste ;-).
Så sant så :-). Men tänkte bara som sagt att det kunde vara en rolig grej innan match då det gått så pass bra hittills. Även jag vill ju såklart komma in i rätt stämning innan nedsläpp. Det Ska vara mycket hårdrock när man är på hockey.
GuRRa: Förstår din tankegång. Går ju att köra lite refräng av låten i början av uppvärmningen, då har låten fyllt sitt syfte. Vi får se vad som händer imorrn =).
När röken kommer insmygande strax för eentren så borde Smoke on the Water riffet liras, i ett lite saktare tempo, för att sen tonas ut, och Wickermanriffet drar igång! Precis som för några år sen, fast då var det introt till Money for Nothing, och sen Wickerman.. En perfekt kombination!
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.