htikare: Käre gud... Gör så att järnkaminerna kidnappar Challe Berglund och ber TJ om lösensumma, då vet vi att vi slipper få tillbaka honom till medelpad igen...
zaccodog: Menar du att timrå hade bra tryck i PP? Isåfall så tycker jag att det är ett fall framåt iallafall, även om det inte var någon att jubla över.
Raggaren Putte: Du menar att det kan vara ett riktigt klokt drag att bara invagga Dif i en slags falsk stockholmstrygghet genom att släppa nåt mål el. två o sedan slå igen den tunga TIK-fällan över dom i andra o tredje per...
Är riktigt glad att se en riktigt bra Åkerlund idag. Det har ju varit många enkla mål. Skulle vara skönt om Åkerlund spelar så här resten av matchen, sånt som kan ge spelarna förtroende för sin målvakt. Tror att Timrå vinner den här matchen. Brukar ju vara så att när ett lag trycker på så ordentligt men får bara 1-0 efter första så vinner bortalaget. Återigen kul att se en bra målvaktsinsats, det har man ju inte varit bortskämd med. Nä nu vänder det!
kajan: hur kan du påstå att timrå gör en okej period?det är ju lika virrigt som vanlig i egen zon det ser stundtals ut som dif spelar med en man mer i 5mot5.tur att åke är bra ikväll
Är han full han på Radion, "Timrå bättre" och "Timrå har det bättre spelet just nu", för det kan väl inte stämma... eller ska vi få ännu en "hedesam förlust".
mikenomad: Faaan...nu är jag här igen och bara minuter till matchstart! Jag vill ju inte!! Kan nån ta mig härifrån, nån moderator kanske kan stänga av mig temporärt eller nåt....?
Laken: Man skulle kunna se det så här också, kan Roegle åka upp till Luleå och vända 1-3 till 4 -3 så är det inte orimligt att tro att Timrå skulle kunna göra nåt bra i Sthlm ikväll också.
BlackBay: Nej det är ju bättre att han är bra i en bottenkonkurrent istället. Det tycker Charles Berglund.
Mikenomad: TJ kommer att få äta upp de där 3 mille insparade på truppen såklart. Vår ekonomi blir gradvis sämre och sämre med TJ som chairman. Han kanske är bra med siffror (?) men han ser inte helheltsbilden.
mikenomad: Tror lika som du..... Det kommer sitta väääääldigt långt inne innan vi ger Challe sparken pga ekonomiska skäl, "Det är billigare o enklare att chansa... blir det KS så blir det, vore ju en ekonomisk guldgruva att lira KS" tänker han nog.
BlackBay: Vaddå inte lyckades? Man var ju aldrig seriöst intresserad utan la fram ett kontrakt mest för syns skull, för att tysta oss supportrar och annat löst folk. Så att det skulle se ut som lite handlingskraftighet men att man "tyvärr" fick nobben. Gissa om det gladde en viss Charles...
RocknRolf2: Helt makalöst att vi inte lyckades ro i hamn den värvningen.... och sen att Djurgårdstönten har mage att säga att han inte var intresserad av att värva honom..... en kille som på egen hand sänkte Luleå idag...suck
Bragd-Birger: Som jag förstår det är det inte bara matcherna som sliter. En av mina bästa kompisar jobbar ihop med Viggos mamma. Hon säger att Viggo var chockad över tempot och intensiteten efter sina första träningar med laget.