El Maco: Vill ju gå... Men jag är rädd för Hovet!
Senast jag såg en seger där hade jag hår och USA's president hette typ George W Bush!
Men men men... No guts no glory
DJ Hemp: ha ha ha... Nä riktigt så överjävligt är det inte med uteblivna segrarrunt Globenområdet
Kvällens match sänds i Viasat Hockey HD, ser jag. Better than live! : )
I och med alla dessa omgångar känns det lite meningslöst att tippa, då serien ännu inte har hunnit sätta sig. Björklöven har t ex slagit topptippade Västerås, men dippat i flera andra matcher och Asplöven har t ex slagit Malmö som har imponerat i övrigt och krossade bland annat Södertälje i går.
Djurgården har däremot knappast imponerat hittills, men det kan ju gå lite hur som helst ändå. Vi är ju seriens avgjort målsnålaste lag, så det vore ju ingen sensation om det blir 1-1 eller 2-2 eller något liknande i afton.
Jag sticker dock ut hakan och säger 3-3. Fan, någon gång ska väl målskyttet lossna lite även för oss!
Ha det så trevligt på Hovet alla rödvita som ska dit!
Redigerad kommentar
Bragd-Birger:
klockan slår , klockan slår .... Djurgår'n ut på bår
Bragd-Birger: Helvete! Lydde mitt eget råd och stannade hemma...
Fegis man är! Det är ju nu man skulle suttit på Hovet med rödblommiga kinder och smärtande bakdel...
...och nu genomlider man DIF-orgie i paus...
El Maco:Det är rätt jobbat!
i am but a worm...
Man måste dit och ta det som en man!! :-)
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
DJ Hemp: Hö hö hö!!! Nu däremot, verkar Harald deppa ihop!!!
Matchtråd då? Jag kommer själv tidigast till andra perioden som det verkar, men tror och hoppas att många Timråälskare i 08-området kommer till Hovet för att se och stötta nya Timrå IK.
Återigen viktigt möte. DIF räknades ju som ett av lagen som skulle ligga i serietoppen inför säsongen och har ju hackat betänkligt. Vore ju mysigt om vi tog flest poäng och både ökade pressen på DIF:arna och fick ett tecken till på att vi är på rätt väg. Vi har bra chans tror jag.
Trogne Timrååskådaren Challe Berglund ambivalent?