Andersson: Måste vara en omöjlighet av hockeygudarna kan gynna en sån jävel som Lazy-Dick en gång till. I så fall måste hen vara nära släkt med Putin. Ingen annan kan vara så grym.
jå1: Håll dig borta härifrån under matchen så länge vi inte gått upp i en 4-målsledning och är inne i slutskedet av 3:e. Det är ett tips i all välmening, för din mentala hälsas skull
jå1: Haha jag önskade jag hade självbehärskningen att hålla mig, men lider av gravt självskadebeteende så kommer sitta och plåga mig genom matchen ikväll. Förlåt på förhand om det kommer en och annan salva härinne ikväll..
Jag tror att idag är dagen då Timrå mer eller mindre blir klara för kval. Tror tyvärr på en 5-1a idag! Har en jättedålig känsla pga att man inte lyckades vinna mot Djurgården sist fast dom var bedrövliga, samtidigt som vi inte kommer få med NÅGONTING i utvisningsväg idag heller iom att matchen spelas framför 8000 huliganer med glasflaskor.
Andersson: Det här med att ante står och säger att matchen betyder mycket men inte allt, det är trots allt 7 matcher kvar och hela 21 poäng att spela om, vad är det för snack? Varenda match och varenda byte är på liv och död nu!
Sputnik: Fick svar av hockeyGuden nu, Offrandet av Modotröjor togs gladeligen emot. Däremot så kunde inte HockeyGuden påverka matchen för mycket, behöver behålla balansen i hockeyordningen och ställer sig neutral. Speciellt med tanke på att DIF har med onda andemakter att göra med, läbbiga saker det där..
thorwald: lika bra att städa bort något eventuellt hovet-spöke redan ikväll och vinna eftersom vi förmodligen kommer spela fler matcher här innan denna säsong är över.
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·