1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590826 inlägg · 6217 ämnen

Djurgårdens IF - Timrå IK 2022-03-08

« · 2306994 · » Till forumet

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2022-03-08
Sputnik: ja Lander och Wedin i SHL med HV71 nästa säsong, det blir mumma det. Åker vi ur i år igen så har nubben bränt två magiska chanser att etablera sig i SHL. Det här nubben sagt om att Timrå och nubben löser det om han vill dra vidare, i helvete. Ska han till HV71 så ska dom fan betala varenda krona för att lösa honom från kontraktet.
Låst ämne

Zäta75: stängde av efter 1-0 för visste vad som väntade men ser nu att det står 5-0...man vill verkligen inte ha hemmaplansfördel.. fyfan
Låst ämne

Kanske vi lurar DIF inför kvalet att vi är så här dåliga?
...eller?
Låst ämne

Kliv av JJ , varför ska du kämpa när ingen annan gör det ? Ovärdigt
Låst ämne

5-0 nu, om vi skulle vinna hängmatchen kommer vi nu vara bakom djurgården ändå pga förlorad målskillnad
Låst ämne

Olle: Nu måste vi vinna alla hemmamatcher som är kvar för att ha en liten chans
Låst ämne

SHL eller HA nästa säsong är skitsamma bara Fredde lämnar TIK.
Låst ämne

Sputnik: vilka finns det på marknaden som vi vill ha då? Det är ju ganska relevant fråga. Dock hade jag till och med hellre kunnat sätta in Hans Wallsson än att se Voldemort i båset nå mer.
Låst ämne

Nu byter man kanal och ser på doktorn kan komma händer mer där än vad det gör med timrå
Låst ämne

Andersson: Sune? GIVE IT TO US!
Låst ämne

Zäta75: Ja den som ser chansen fortfarande att slippa kval.. Har ni receptet på era glädjepiller?
Låst ämne

Woody: Björn Oldeen håller på Brynäs. Dedikerat.
Låst ämne

palleparling: kör på Ante bara.. va fan kan bli sämre liksom
Låst ämne

Smokey: va f-n Smokey, nu fick du mig att börja garva ...en kväll som denna...
Låst ämne

Zidoo: Mörkret lägger sig..
Låst ämne

Timrå Isstadion: Kräksjuk när jag ser alla jättebäbisar i Dif-klacken! Urk!
Låst ämne

Haha NU, med 5 minuter kvar och underläge 5-0, ändrar man om i kedjorna. Helt otroligt!!
Låst ämne

tröst Mål
Låst ämne

5-1 nu vänder vi
Låst ämne

Puckat: Det kanske vi skulle ha testat lite tidigare.. :)
Låst ämne

erathoo: 1-5 i pp. Alltid något för målskillnaden
Låst ämne

Så här det sett ut ganska ofta, tyvärr. En match som står och väger, sen kommer något slött ingripande (två idag) och så fullkomligt kollapsar självförtroendet och förmågan att jobba klart situationer.

Sen rinner matchen iväg.
Låst ämne

Dubbeld: 10 PP senare gö vi mål
Låst ämne

Bäst när det gäller... Eller nej visst fan
Låst ämne

sa ju de innan, 5-1 blir det idag. Kan inte bara varit jag som såg det komma?
TÅLAMOD ALLA

Nej fyfan, jag är så oerhört trött på voldemort i båset nu alltså.
Låst ämne

Zäta75: målskillnad? Du menar EFTER man släppt in fem mål? Haha!
Låst ämne

pingvin: Skönt ändå att man lyckades att INTE se just den här matchen.

Å andra sidan är jag inte förvånad. Timrå IK under Freddan är sämst när det gäller som mest. Freddan har absolut noll förmåga att få laget att växa av stunden. Om inte Jonathan lirar i laget.

Även om det är helt osannolikt hoppas jag på nån ändring inför kvalet. Där och då håller det inte med att avvakta och låta saker sätta sig. Där gäller det att vi har nån som kan coacha aktivt.

Freddan: not so much va?
Låst ämne

Dubbeld: Jag borde inte bry mig, men kan någon kontakta Cmore och ställa en stilla fråga varför de jävla kommentatorerna ägnar 90 procent av tiden åt att diskutera Djurgårdens statistik och eventuella möjligheter att klara sig från kval eller ta SM-guld eller förbättra sin målskillnad och fan och hans moster?
Låst ämne

palleparling: Jag fick ju smått skit av vissa när jag påpekade att DIF agerat rejält med sparkad sportchef, tränare, nya spelare in och gamla ut.
Tydligen bara i Timrå IK det inte går att förändra med en sån liten detalj som ny tränare i allafall.
Förstå kritiken som lär komma mot Freddan om han tränar ut Timrå ur SHL ännu en gång.

För allas bästa skulle han nog tagit annat tränaruppdrag inför denna säsong. Avslutat på topp med att tagit upp Timrå i SHL och minnas som en hjälte istället.
Låst ämne

Kom inte och säg att ni inte hade det på känn att det skulle bli såhär. Det här laget är mentalt svagt och detta gäller särskilt lagledningen. Har mycket svårt att se att det blir något annat än kval. Två matcher mot Färjestad t.ex, vad talar för att vi helt plötsligt skulle vinna mot dem?
Låst ämne

brynäs leder 1-2

freddan..du har lite o jobba på
Låst ämne

Woody: näää, det är ju så det ska va, har du missat det?
Låst ämne

Olle: åker vi ur denna gång har vi ingen Dahlen som tar oss upp en tredje gång.
Då blir det likt Modo och spela år efter år HA utan några större förhoppningar om att avancera
Låst ämne

Välkommen till HockeyAllsvenskan 🙂
Låst ämne

När jag ser Freddan så tänker jag på likheten med Karl XII kranium, lika död är Freddan också som coach.
Låst ämne

Sputnik: Hoppas detta skit är tändvätska och att vi vinner resten av matcherna. Måste dock in nytt blod i ledningen. Vem vill vi se? Pappa Dahlén, Jonte Hedström eller nån annan galning. Nån måste skapa ENERGI!
Låst ämne

BlackBay: Nubben kommer stå där iallafall och konstatera när vi åkt ur att vi kanske kunde gjort något annorlunda, men inte sparka tränare iallafall
Låst ämne

roger_sundsvall: Brynäs och Lhc vinner ikväll. Bara Malmö och Djurgården att hoppas på nu att gå förbi för att undvika kval.
Låst ämne

Sune, gör din grej
Låst ämne

BlackBay: Nej och ett J20 i spillror där alla lovande spelare ser ut att dra. Nubben kommer garanterat dra om vi åker ur med. Det kommer inte finnas nån stomme att bygga på denna gång heller.
Vilka kan ens tänkas bli kvar?
Jakob Blomqvist, Albin Carlson, Per Svensson, Walli och sen då?
Låst ämne

doubleT: AVGÅ ALLA!!!
Låst ämne

Kerstin_k: Freddan har kastrerat det här laget. Jag vägrar tro att det inte finns en enda spelare med karaktär i laget men som det ser ut nu så är Timrå små kattungar i varje situation på isen. Vi behöver få in en tränare som lockar fram lite balle i det här laget igen. Gå in i ett kval med den här mentaliteten? Ja men då kan man ju bara lägga ner verksamheten.
Låst ämne

Det här laget vinner utan Freddant och förlorar utan Freddant. Det har saknats ledarskap hela säsongen. Jag tjatar vidare men det är lite slumpen och lidnerska knäppar i laget som avgör om det går bra. Har absolut noll att göra med de tre(!) pappskivorna som står i båset. Nu hoppas jag på Malmö i kvalet, ett lag som lider av ungefär samma brist på ledarskap som oss
Låst ämne

Sputnik: Exakt. Något jävla fel i en förening alla verkar vilja dra ifrån. Man bromsar sig ur allt verkar det som, från Juniorsidan till A-laget.
Låst ämne

BlackBay: Fast vänta nu... Vi har ju Freddan, Nubben och Molinder...

Freddan lär ju avvakta ihjäl Timrå IK inför kvalet så att dom aldrig ens kommer att komma till kvalet. Va?

Jävla offerförening. Nu tappar till och med jag det. Fy fan, vilket jävla mörker. Freddan alltså. Skjut mej!
Låst ämne

Barkborren: Då ni är ute drar han till HV71
Låst ämne

Olle: Äh det var ju inte så jätteviktig match på förhand..
Låst ämne

Och det är klart att man låter Sörensen surra sönder oss med…

När man är så jävla kass som Timrå Ik är så spelar det ingen roll om man får höra det av motståndaren…

Då säger man…

Mmm Sörensen du har rätt…

Ta skiten bara era sopor!

Ät upp det och njut av att bli ägda söder och samman…

Vi är den där härliga slagpåsen igen…

Laget som inte kan göra ett skit när motståndaren lyfter ena lilla fingret i en önskan att få vara bättre!

Vinnarskallarna!

Wow…

Hade tränarna bytts ut i november hade det kanske kunnat funka det här…

Men som Ante brukar säga…

Det kommer strax en ny chans…

Uttrycket som signalerar den oerhörda vinnarmentaliteten…
Låst ämne

Modotrogen: Sune måste vara dyngpackad eller så har han gått ur tiden. Jag hoppas jag har fell. Men RIP i så fall!
Låst ämne

Kerstin_k: Ante ser ju ut att lida iallfall, Freddan bryr sig inte jävla skit. Hade han haft nåt hjärta för klubben hade han lämnat självmant. Men fan heller att han gör det
Låst ämne

« · 2306994 · »