Mv: De Roo Backar: Jindrich(Årets Pasi?), Cassel(Alltid på topp) Fwds:Hans Huczkowski(Luleå,Stark spelare som kan lyckas),Dieter Kalt(FBK, Min Joker) Crippe(Får sitt genombrott i år och blir draftad av La Kings i åttonde rundan)
Lag 2:
Mv: De Roo (Ja jag tror han tar Feddas plats) Backar:Rajamäki(Kan även han bli årtets Pasi), Henrik Petré(BIF, vet inte så mkt om honom, en chansning från min sida, men Brynäs brukar värva bra) Fwds:Tom Bissett(BIF, Alltid bra, gör alltid poäng!), Toni Sihvonen(AIK, värvad som poänggörare och målspottare i AIK dessutom rätt billig.)
Patrick Polly: Jag har svårt att köpa att Wedin skulle kosta mer än Timrå får ut av honom. Visst, de två första säsongerna förstördes av skador, men 39 poäng på 62 matcher är en stark notering - särskilt om hänsyn tas till att han ... | Läs mer
Backar: Jindrich(Årets Pasi?), Cassel(Alltid på topp)
Fwds:Hans Huczkowski(Luleå,Stark spelare som kan lyckas),Dieter Kalt(FBK, Min Joker) Crippe(Får sitt genombrott i år och blir draftad av La Kings i åttonde rundan)
Lag 2:
Mv: De Roo (Ja jag tror han tar Feddas plats)
Backar:Rajamäki(Kan även han bli årtets Pasi), Henrik Petré(BIF, vet inte så mkt om honom, en chansning från min sida, men Brynäs brukar värva bra)
Fwds:Tom Bissett(BIF, Alltid bra, gör alltid poäng!), Toni Sihvonen(AIK, värvad som poänggörare och målspottare i AIK dessutom rätt billig.)
Kommentera gärna!!