1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

D.S. varför kommer inte han???

« · 51067 Till forumet

Sv: D.S. varför kommer inte han???
En makalöst bra 2:a period av TIK, resterande match var pinsamt.

Tycker det är dags att ta bort lite personer ur båset som inte har hockeymundering på sig... KATASRTOFALA byten som vanligt, bytena håller inte ens korpen klass.

Friskan: Spelarnas löner verkar inte komma ifrån parkeringsavgiften ivarje fall, LÖJLIGT att bjuda på parkeringsavgiften istället för inträdet. Det är väl dags att TIK bjuder igen lite nu till sina trogna supportrar och bjuder på inträdet resterande matcher i ES.
Kommentera

RED DEVILS: Helt riktigt....parkeringsavgiften går till ungdomssektionen. Spelarnas löner kommer från bl.a biljettintäkter.........men hur kom jag in i bilden?????
Kommentera

Friskan: här kom du in i bilden.

Sv: 5-2 stabilt...

RED DEVILS: Du menar att spelarna inte ska ha några löner resterande tid...... eller hur menar du?
Friskan
2002-01-24 21:06:44 Besvara Tillbaka

---------------------------------------------------------------------------
5-2 stabilt...

japp där satt den.

spar på krutet till kvalserien nu, och bjud på inträdet i ladan på återstående macherna.
RED DEVILS
2002-01-24 21:02:40 Besvara Tillbaka
Kommentera

Sv: 5-2 stabilt...

RED DEVILS: När du förklarar på det viset låter det inte så tokigt

Så svarade jag dej .............men jag vidhåller fortfarande att biljettintäkterna är nödvändiga för vår fortlevnad.
Kommentera

Friskan: Jag håller med dig om att biljettintäkterna är nödvändiga, men ingen publik inga intäkter...

Roligt att Ward fick spela hela matchen, han var otroligt bra idag inte en enda utvisning, och flera farliga anfall.
Kommentera

« · 51067