1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 595013 inlägg · 6213 ämnen

Ett hån mot fansen!

Sv: Ett hån mot fansen!
Marodören: Håller med dig om Freddan, låt honom känna att han nu är förstemålvakt.

Sedan kan man även passa på att träna något som heter DIREKTSKOTT dvs slå till direkt utan att behandla pucken i 3 sek - gäller mest Timrås backar !

Marodören:
Om jag inte missminner mig så ansågs han vara för dyr. Frågan är vad det kan kosta Timrå nu när man valt att INTE satsa på honom...

Kapanen var ett sillyrykte, men han påstods vara för dyr...

Johny Dowd: Jag har svårt att tro att detta med Kapanen var ett sillyrykte. En tysk webmaster kliver in på Timrå Ik:s sida, och undrar om man hört ngt ang Kapanen?
Tysken kommer verkligen från Tyskland. Han har själv påstår han, talat med Kimmo där Kimmo själv säger att timrå Ik varit i kontakt.

Jag tror på tomten, jag är lättlurad men tycker att det är liiiite konstigt detta ändå.

Henrik Åhlund, minst 100 000, klart att man som supporter har rätt att kräva en del!

250 kg: Henrik Åhlund? var inte det Elvishärmaren från H-sand...

Jimmy: Vad heter den där nya då?? Var det inte ngt med H....
Aha Håkan! Okej.

250 kg: Jag frågade vad Elvis-härmarn hette...:)

Jimmy: Mig veterligt finns det bara en enda i hela världen som har rätt att titulera sig som "Elvishärmare" och det är utan tvekan Eilert Pilarm!

eilert pilarm är elvis !

250 kg: OK, jag ger mig... den jag tänkte på vann sikta mot stjärnorna tror jag... men vid närmare efter tanke känns det som detta ämne varken är av relevans här eller viktigt för mig... så jag lägger ner detta o blir inte sur om det tas bort...

Jimmy:Henrik Åberg.

« · 26763