1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590395 inlägg · 6216 ämnen

Ett hån mot fansen!

« · 26515 Till forumet

Sv: Ett hån mot fansen!
Det låter mer än orimligt att halva laget skulle tveka eller inte våga lägga en straff.
Kommentera

Kasparov: Jag tror att det är så här att Lind vågar(även om han nu har missat) och dom andra tvekar eller vågar inte för dom är rädd att missa.
Det kallas dåligt självförtroende..
Kommentera

Hur mycket självförtroende har man om man tar på sig att lägga straff efter straff och bara missar ????
Kommentera

SussieJ: Du skämtar ?

Det spelar väl ingen roll hur många straffar han satte i div1 och allsvenskan. I elitserien har han missat hur många straffar som helst! Faktum är att han inte satt en endaste straff i eliten på åtskilliga försök.
Varför ska just han få chansen gång, efter gång, efter gång, när andra spelare som faktiskt sätter fler straffar får prova betydligt mer sällan ?

Hur motiverar då Peo att Lind får lägga straffar i avgörande läge så ofta ? Att han är rightskytt och "nån gång sätter den ?"

Ett dåligt skämt är vad det är. Jag är också rightskytt, och rimigtvis skulle jag också sätta den nån gång.

Sämre straffstatistik än Lind har i eliten är teoretiskt omöjligt att ha.
Kommentera

SussieJ: Då får man väl för f-n träna MER, träna MER, träna MER, träna MER, träna MER, träna MER, träna MER, träna MER, träna MER, träna MER, träna MER.....................
Kommentera

Kasparov: Ja vänder inte trenden snart så kan det bli ett måste...
Kommentera

Kasparov: Det håller jag med om! Välj ut några få straffläggare och gnugga straffträning med dom dagligen tills de kan några olika varianter!
Kommentera

hm
3 poäng upp till närmaste lag... ser bra ut...
fy faaaan !

Agera !
Kommentera

Micke Lind är väl ingen felaktig straffläggare ! Micke var den självklara straffläggaren under flera år och byggde poäng för att vi överhuvudtaget är i elitserien.

Sedan vet vi som varit i ladan under träningspassen att det tränas straffläggning under flera av veckans träningspass.

Det är till och med en förnedringstävling varje fredag där veckans sämsta straffläggare förnedras.
Kommentera

Spelarna får betalt för att ställa upp. Det är deras jobb
Kommentera

"eventuellt Peo"

Äh, förresten. Sparka Peo!
En ny röst i omklädningsrummet skulle bara göra gott.
Kommentera

Kasparov: Det var kanske ingen annan som ville lägga en straff?
Kommentera

Ett hån mot fansen!
Att Peo väljer Micke Lind som straffskytt (återigen i ett avgörande läge) som inte har satt en straff på år och dar är inte mer än ett dålit skämt. Vafan tänker han med ? Tar han inte straffarna på allvar ? Även om det är ett jävla jippo så är det där många poäng fördelas.
Z gjorde 4 mål i söndags, hade han fått lagt 3-4 straffar ikväll hade han garanterat satt nån.

Jag är trött på Peo/Thorén. Sparka Thorén och eventuellt Peo. Låt han för allt i världen inte utse straffskyttar i alla fall.
Kommentera

« · 26515