1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591427 inlägg · 6216 ämnen

EU-pengar

« · 256200 Till forumet

EU-pengar
Det skulle vara förargligt om vi inte fick pengarna. Mest synd skulle det bli om ungdomssektionen. De skulle förlora runt
200 000 kronor. Det skulle kännas tungt.
Kommentera

Sv: EU-pengar
När skulle det slutgiltiga beslutet tas kring dessa EU-pengar?
Kommentera

När tas det slutgiltiga beslutet tas kring dessa EU-pengar???
Kommentera

Laken: Enligt Gerhard i söndags skulle beskedet komma i denna vecka.
Kommentera

TD: Ok tack, då för vi snällt vänta och se...
Kommentera

Nya turer angående dom här pengarna...
Kommentera

Man börjar undra lite vad det är för pajasar som man anlitat som "konsulter" i ärendet. Se till och få klart någon gång nu, så man slipper skämmas i vinter med en halvfärdig ishall, (f´låt Arena).
Kommentera

Coachen: Tror inte det rör sig om några pajaser. Frågan är tydligen svårtolkad och aningen infekterad för vissa men inte för andra och den avgörs tydligen lokalt. Så det verkar bli en tolkningsfråga.
Det intressanta är att det finns andra som fått bygga tidigare i andra EU länder. Ska praxisen variera undrar jag. Är det EU:s grundmening? Om man sätter käppar i hjulen för utveckling som gynnar en hel region på den egna lokala nivån i EU så kan jag nästan förstå att Sverige blev världskänt för sin höga självmordsstatistik en gång i tiden.
Det ska lösa sig på något sätt med Arenan.
Kommentera

dr Dängroth: Självklart inser jag att frågan är komplicerad och behöver stötas och blötas mer än en gång, men jag hävdar fortfarande att man, utan att lägga in några värderingar i EU:s vara eller inte vara, borde lämnat ifrån sig en bättre ansökan från början. I värsta fall blir det som i sagan om skräddaren. Det bidde ingenting...
Kommentera

Coachen: Det har inte med hur ansökan är skriven att göra utan om andra principer. Om ägandet hade stått kvar på kommunen hade det förmodligen sett annorlunda ut.
Kommentera

Om jag fattar saken rätt så har MoDo fått beviljat med sina EU-pengar.
Kommentera

« · 256200