-Gurra-:
Tror du att Wikegård skulle hålla ett föredrag om Djurgården??
-Gurra-:
Inte ska du vara så förvånad..Tänkte mer på denna fras som du skrev ditt inlägg till Magnus..
"Jag frågade vad vi skulle ha för nytta av att just Wikegård skulle hålla en föreläsning... För ett gäng TIKARE."
Själv så skulle jag tycka att det skulle vara väldigt intressant att gå på en sån föreläsning som Wikegård håller..
ernie eagle: OK, 40000-50000 kronor har nämts här. Men det är väl ändå den taxa Wikegård har mot ett företag om han gör ett jobb. Kan man inte nå Niklas och låta utgångspunkten vara "fattigs supporterklubb med glödande intresse för hockey". Sedan får Niklas sätta prislappen utifrån detta. Möjligen kunde man hamna i en rimligare prisnivå då. Han kan ju alltid få göra en vinkling som de kan använda i Hockeykväll. Typ supportrarna som bär fram Timrå eller dyligt. Vi är det hetaste laget i Elitserien, utnyttja det.
Min tanke är då att man vid ett lämpligt tillfälle plockar upp Niklas till Timrå och att man har föreläsningen i ett anslutande konferensrum eller i själva restaurangen och att man kvittar omkostnaderna för Wikegård på deltagarantalet.
Jag kommer återkomma i ärendet när jag fått svar på mitt mejl och varit i kontakt med Timrå IK.
Om det hela sedan aktualiseras så är det självklart så att anmälan är bindande.
Endast sjukdom eller oförutsedda händelser anses som godtagbart skäl till avhopp.
Jag kommer då att ta upp namn, adress och telefonnummer på vilka som är intresserade och kräva förskottsinbetalning eller på plats i dörren.
I priset vad det nu kan tänkas landa på så ingår givetvis bordsplacering samt mat och dryck i restaurangen antingen under föreläsningen om man förlägger det hela där eller efteråt om det man använder någon av arenans konferensrum.
Därefter kollar vi på matchen tillsammans med Wikegård och har lite pucksnack med experten.