bäver: tänk efter nu.. jämför du verkligen att gå från Timrå till NHL och Detroit (ett av dom bästa lagen i världen för övrigt) med att gå från Timrå till Schweiz. Hehe du är skojig du.
73Sjöbba: Tja det gick envisa och ihärdiga rykten om att det var jag som gick under pseudonymen "Kalle Anka" efter det att jag tagit timeout ifrån HS första gången.
ingen ifrågasätter Zäta`s Timråhjärta eller moral för att han gått vidare tycker inte heller att man kan klandra Sanny för att han ger sig ut på äventyr I Nubbens fall år det ju sättet det görs på som är högst tvivelaktigt för övrigt så är det nog inte många som väljer klubb före pengar..... förutom Kenny Jönsson
73Sjöbba: Det är ju just detta jag ifrågasätter. Att jag skulle vara en lögnare. Medan Sanny är en helylle kille. Naturligtvis är så. Jag sitter ju ständigt härinne och fabulerar. Kokar ihop en massa strunt. Dessutom är jag tecknad.
The great one: Det är ju Nubben som s-j-ä-l-v bestämt sig för att dra från Timrå. Nu. Och nej, det finns inga regler för detta - läs Nordströms blogg t ex. Men ändå är Frölunda jättedumma och Nubben gud... Bara det blir en logisk kullerbytta eftersom du önskar Frölundas sportchef "lycka till".
Jag förnekar inte det arbete Nubben utfört för Timrå - MEN; för den sakens skull kan man inte behandla Timrå IK hur som helst. Timrå är alltid 1000 ggr större än nån sportchef som blåser alla mitt under säsongen
Det är bara att tacka Sanny och Nubben för det dom gjort för klubben under alla dessa år och önska dom lycka till. Båda kan lämna klubben med flaggan i topp. Finns ingen anledning att gnälla på varken Sanny eller nubben.
Däremot är det mindre snyggt skött av VF som kontaktar honom mitt under brinnande säsong ,finns det inga regler som förbjuder detta? Nu måste Timrå IK visa handlingskraft och presentera ett riktigt bra namn som ny sportchef.
Laken: Men herregud. Jag vet säkert inte så mkt mer än dig (jo lite kanske). Skulle jag veta hur allt låg till skulle jag ändå inte skriva det här och nu.
Skarin: Nubben hade säkert hoppats att avskedet skulle bli nåt annat, men "som man bäddar får man ligga". Jag vill ha en personlig förklaring från Nubben själv varför det blir så här? Tills dess har han gjort en övergång som är så plötslig och så märklig att jag inte kan finna nåt motstycke i Timrås moderna historia - kan du?
Per HApps: Minst sagt. Det kommer bli oerhört intressant att få höra klubbens framtida visioner (förutom att bygga ut hallen då) och hur dem löser den nuvarande "turbulensen" inom föreningen.
Hollywood Hogan: Klart man kan klandra honom. I allra högsta grad. Jag förväntas att inte sväva med osanningar och då kräver jag det av omgivningen också. Vad har ni för rätt att spotta på mig?
Trist att Super-Sanny lämnar klubben. Detta blir en skitsäsong antar jag - klara kvarten kan man ju hoppas på men men... Men fan vilket spännade lag vi kommer ha om några år - förutsatt att 86/91orna blommar ut och stannar kvar länge länge. Det är DET vi ska bygga på, inte Nubben/Sanny. Känns illa, men ändå bra på nåt sätt.
T T: Bo Bulla Berglund är den tyngsta i Timrå!Nattoxen på strand 70talet när han körde stående på glasbordet och visade syrgasdragningen och han kraschade igenom glasbordet!nu pratar vi trocadero light här!
Skarin: Vad vet du? Jag vet följande: Det är till 99% klart att Nubben bryter kontraktet och skriver på för en konkurrent mitt under brinnande säsong. Varför vet jag inte.
Klart man blir upprörd, alltså av alla inom Timrås organisation trodde jag i alla fall att Nubben skulle ta ett bra avsked - det är väl det minsta han kan göra till klubben som gett honom ett namn i hockeySverige.
Men jag ska hålla mig lugn och jag lovar att ta igen precis allting om jag får en vettig förklaring från Nubben själv - och då inget crap om att "han inte fick värva"
Uno Gordon: Varför tycker du det??? OM Sanny nu lämnar så tackar jag för åren i Timrå IK och önskar honom lycka till. Spelare med hjärta och inställning är alltid uppskattade!
wap.hockeysnack.com Nu tycker jag att vi alla besöker doktorn imorgon o hämtar lite medicin. Sen kan vi gemensamt sjunga We shall overcome. Sjutusingen om inte en dödsmässa är mycket roligare o lättsammare än det är härinne nu!
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.