1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591296 inlägg · 6216 ämnen

Färjestad BK - Timrå IK 2022-03-19

« · 2313546 · » Till forumet

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-03-19
SNÄLLA ge oss
10 - 0
Låst ämne

bar mofftak: Men då får han låta bli försvarsspelet.
Låst ämne

Vi är ett av de enda lagen som spelar klassikt 1:1 spel i försvaret, ändå är det alltid någon helt ren på målen. Sist på alla andrapuckar.

Hade fan spelvägrat om jag avr Sami Rajaniemi idag. Spelar ingen roll om man räddar både första och andra skottet så är det en sopren färjestadsspelare på tredje läget också

Förstår att vi vilar upp våra bästa spelare inför kvalet, verkar som att de andra som är med i matchtruppen har exakt samma instruktion.
Låst ämne

bar mofftak: Börjar bli dags för några arga mejl till ledningen!
Låst ämne

Mål för FBK är som triss. Vinst på var fjärde lott.
Låst ämne

Fy faen, så duktigt man pissar på klubbmärket. 👍

Nej, men det här blir väl perfekt inför kvalet: totalt haveri bakåt och noll engagemang. Bara att slå på när det gäller! 💪

Hemmaplansfördel verkar iaf inte ha någon som helst betydelse, om man dömer av timråspelarnas inställning.

Hoppas Freddanz orkar hålla i och inte ge upp inför kvalet! Rätt vad det är studsar puckarna rätt, och då vinner vi igen!

#sättaförsvarsspelet #spelaförvarandra #attityd
Låst ämne

297: Jo dom drar ju , men det är ju avdelningen VILL ha kvar ....
Låst ämne

bar mofftak: Liljegren, Boyce, Lundin, Lööke, Madsen, Liljewall, Carlsson. Finns många "godbitar" som kan bli kvar nästa säsong. Erixon lär hitta ny klubb trots att han är kass, är ju under hans värdighet att spela i hockeyallsvenskan.
Låst ämne

roger_sundsvall: Skulle onekligen vara intressant att toppa denna säsong med tvåsiffrig förlust. Tålamod var det vi skulle ha va?
Låst ämne

9037: undrar om Freddan tar upp oss till SHL en tredje gång nästa år ????
Låst ämne

vonDöbeln: Kollar man spelare för spelare och vad Oskarshamn får ut av sin backsida, så kan man inte blunda för att det hänger på ledarsidan att det fått se ut så här hela säsongen.
Låst ämne

Undra om HVs intresse för Nubben har börjat svalna
Låst ämne

bar mofftak: ja hittar Lundin och Lööke annan klubbadress i SHL så är det ju bara att gratulera. Brynäs kanske vill testa Lööke? Tror dock samma tes gäller för båda herrarna, ingen av dom är redo för SHL. Om ante stannar måste det nästan klassas som bidragsfusk?
Låst ämne

DE MÅSTE vara med vilje
att man låter dessa matcher rinna iväg
man vet att kval väntar
Låst ämne

söder över: Är det match? Jag satt och såg bandy.
Låst ämne

Rallarn: kom igen HV säger jag. Faxa kontraktet till Nubben ikväll.
Låst ämne

Smart att vila spelare inför denna match. Viktigt att låta andra spelare få kliva fram och få självförtroende! Har skön känsla inför kvalet
Låst ämne

Bragd-Birger:
#vikommerattåkauromnungntroddengtannat
Låst ämne

297: Lundin är för temposvag och för klen. Lööke har speed men är speldum. Vettefan om dom nånsin blir redo för SHL
Låst ämne

bar mofftak: 37åringen briljerar med en indianare och åker på en tvåa. STARKT!
Låst ämne

Bragd-Birger: Rätt där!! Dom pissar på våra stolta furor!!!! För jävligt!!!!😈😈😈😈😈😈😈😈
Låst ämne

Greven: Det är bara välkomna dom till spel i HA nästa säsong.
Låst ämne

Rallarn: Helt ärligt fattar jag inte Nubben-vurmen. "Allt han har gjort för den här föreningen". Alltså ärligt, vad FAN har han uträttat på den här nivån med Timrå de senaste 14 åren som är värt att ringa hem om?
Låst ämne

297: Tänkte på samma sak nyss. Angående som två. Lundin är för seg i hela sin uppenbarelse. Han har heller inte spelsinnet eller tekniken att vara en långsam center.

Dessutom tror jag att P. Svensson spelat ner sig i allsvenska igen. Dom sista 10-15 matcherna har han inte alls kommit upp i samma nivå.

Bra genomkörare inför kvalet. 60 minuter stenhård nervikning...
Låst ämne

Erixon står ju faan o grinar i intervjun. Vad är det som händer?
Låst ämne

9037: Dom ville ha '' utskällning tills dom grinar '' Det sa ju blomman redan i paus 1
Låst ämne

Sputnik: Kinnwall klar för Brynäs nästa säsong. Skönt att det inte var för Timrå. Det räcker med falska förhoppningar i dagaläget.
Lander ba åhh nej typiskt Timrå åkte ur så man måste spela i Schweiz ett år till..
Låst ämne

Om de nu är så..timrå går på 50%
farlig lina att vandra på
slås på till kvalet? jaa ni
Låst ämne

7043: Säger som en på ett jobb jag hade för länge sedan...Jag kan alla positioner och olika maskiner...bara jag har nån med mig... För L&L gäller samma. Bara dom har ett spelgeni med sig som skapar ytor och serverar puckar på silverfat då är dom skitbra.. I HA...
Låst ämne

Som sagt, hoppas faktiskt på att det fortsätter rinna iväg i 3e. Ska vi ha någon chans att kunna hävda oss i kvalet m å s t e vi ha in nytt i båset.
Obegripligt att det bara får fortsätta rulla på på det här sättet.

Så jävla besviken. Finns fan ingen ledare, vare sig på isen eller i båset.

Dra åt helvete, jävla syltryggar!
Låst ämne

Andersson: tror ändå ambitionsnivån måste sänkas rejält när det blir allsvenskan igen. Helt plötsligt är Madsen och boyce godkända alternativ för en checking line. Walli kan få en mer offensiv roll. Killen har hjärta men är ju värdelös i avsluten. Liljegren kan vara en stabil pjäs. Blomman kanske stannar? Han var nyttig i allsvenskan sist. Svensson tycker jag har försämrat sina aktier rejält under sista fjärdedelen av serien, det är inte givet att han hittar ett SHL-kontrakt. Westerlund? Albin Carlson kanske duger? Lööke och Lundin som sagt. Vi kanske får utrymme för ett par bärande spelare för en förstalina med fallskärmen? Ett topp 4-lag ska vi kunna prestera till hösten tycker jag ändå.
Låst ämne

Kerstin_k:MEN AVGÅ DÅ FREDDAN!! VISA LITE J**** SJÄLVINSIKT FÖR F**
Låst ämne

9037: Det man hoppas är ju att det är ikväll som bubblan spricker, när skiten kommer fram. Det här kan omöjligt vara en klubb i harmoni där spelarna har förtroende för sina tränare. Det bara måste ju bli resultatet av det här, att det kommer fram i ljuset. Nästan så att man hoppas att fbk ökar takten lite till och gör 4 i sista
Låst ämne

297: Med tanke på hur späckad SHL ser ut att bli nästa säsong så kan vi nog trots allt kunna behålla spelare som Lundin och Lööke. Tror inte de stärkt sina aktier jättemycket om man säger så.
Låst ämne

297: Jag tror Walli får chansen i något SHL-lag. Han imponerar mer än t.ex Lööke som är helt anonym match efter match. Särskilt i spelet utan puck.
Låst ämne

För övrigt tänker jag fimpa Fimpens resa , denna säsong med
Låst ämne

Vem vét...
sportchef..freddan...spelare
kanske redan är klara för andra klubbar....
vem faa* bryr sig...
boyce..didrik........resten adios*
Låst ämne

Labban: Tror Oskarshamn lär plocka en del spelare från Timrå nu när de tappar ett gäng ledande spelare.
Låst ämne

Bragd-Birger: Sant!!! Är så besviken på ledarskapet!!!!!!!!! Skit på er hela styrelsen med tränare o hela konkarongen!!!!!!!😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
Låst ämne

Labban: möjligtvis. Walli är en lite mer dynamisk variant av challe Berglunds grabb i djurgården. Lööke, min dom på honom är att han bara måste ha attitydproblem. Det är mycket hockey i grabben men han ser alltid ut som Lodin när lodin är som sämst förutom att han är feg i närkamperna och inte tar lika många utvisningar som Lodin.
Låst ämne

Sputnik: Ja, ska man åka ur och få alla sina kontrakt rivna så är det ett väldigt bra år. Det kommer vara många nuvarande SHL-spelare på utgående kontrakt som kommer ha svårt att få plats i SHL. Övriga HA lag som redan förlängt kontrakt över nästa säsong sitter betydligt sämre till.
Låst ämne

Spekulerar att vi kommer förlora Rattie till Rögle för Abbott kommer vilja ha honom, och jag kommer inte ens klandra honom för det.

Hade inte heller viljat spela i ett lag där föreningen inte vidtar rätta åtgärder.
Låst ämne

mikenomad:
kommer va lika tyst som INNAN..tyvärr
Låst ämne

Sputnik: förmodligen. Gissar också att backar som inte kan slå en passning i Timrå kommer att spela hur stabilt som helst.

Mäktig 12-poängsvecka! Jävla ryggrad i det här gänget! 💪💪💪
Låst ämne

Kerstin_k: vi var visst rörande överens om Svensson också :) Synd för Svensson men det kan mycket väl bli allsvenskan för honom nästa säsong.
Låst ämne

måste bara kolla tredje..når dom 10 mål?
Låst ämne

mikenomad: 10-0 till fbk, vi får hoppas på det, får hoppas på det.. Kejsare Andersson visar sig pinsamt naken till slut. Mannen som satte försvarsspel i 52 omgångar utan att lyckas, Hur fan kan han behålla ansiktet, hur fan kan han vara så jävla tjurig och inte inse att han tagit sig vatten över huvudet igen. Och fan ta Nubben som inte kan se sin personals uppenbara brist på kompetens och inte i alla fall försöka åtgärda.

Skriver i affekt, ja.....Men laget med tränare är ikväll en skam för märket.
Låst ämne

Tar tillbaka det där om att jag kommer göra en banderoll till nästa match. Jag kommer självklart inte vara på plats. Skulle aldrig falla mig in
Låst ämne

Sputnik: Dags att göra en Brynäs från i fjol. Sparka båda tränarna och ta in två nya röster som kan lyfta laget och vinna den här jävla kvalserien mot DIF.
Låst ämne

tjobba: Ja fast då får nog Nubben avgå själv först. Det är nämligen i den ordningsföljden han har sagt att han jobbar
Låst ämne

« · 2313546 · »