Turkiska Tiken : E alltid seriös när de handlar om hockey!!! Men vet att de har varit stora problem i laget!! O du kan lita på den lilla infon ja vet 😎
Herminator: Det var Rollo, va? Han är ju närmast släkt med Gånge-Rolf så man får inte bli förvånad när han härjar och vill åt ansiktet. Och de gröna fiaskona på läktaren fattar ingenting. Va, fem minuter? Det var inte det här vi betalade för.
kulltorp: luften går verkligen ur TV4’s kommentatorer när Timrå spelar bra. Det är ett småklubbshandikapp vi får leva med.
Vilken härlig tajming förresten att JJ gör sitt livs period samtidigt som utespelarna gör en av dom sämre perioderna. Dom faktorerna kvittar verkligen ut varandra.
Har en svag känsla av att vi gör 2 mål på denna utvisning bara för detta lag helt plötsligt återuppstått och gör det man för några omgångar sedan trodde inte var möjligt
50/50 att Lander spelar mer denna match. Man brukar bara väldigt försiktig när någon fått en huvudtackling, även om jag inte tror det var så allvarligt denna gång.
Turkiska Tiken : folk har klagat på den ena och det andra, fel tekningar, den spelaren är kass bla bla bla. Timrå, liten förening, med lite pengar, men med mycket bra Kompetenta spelare och ledare, åker till Karlstad och levererar kompakt kompetent lagspel! Just nu i två perioder, men det känns som vinst!
Nä faan, att klaga har inte gjort någon bättre, nu VET vi att laget kan leverera! Go Timrå Go!
Det var en jäkligt svettig period! Färjestad gick verkligen för det! Men mycket bra försvarsspel, och Jacke i målet! Men vad kul med rättvisa domare också!
JonteD: Du kanske måste komma till Olearys i Östersund ändå. Jag har 4 tatuerade killar bredvid mig som tittar snett varje gång jag jublar. De verkar ha spelat på Färjestad på oddset
eltifoso: Det känns alltid farligt när man är försvarande lag och får mycket skott. Vi höll er väldigt mycket på utsidan och det räddade oss i 2:a men det kommer inte fungera med samma spel i en period till.
Andersson: man får ju verkligen ha respekt för Färjestad ändå. Dom gör alltså en offensiv tekningsvariant i boxplay direkt på nedsläpp. Det säger en del om deras ambitionsnivå.
Puckat: Dock är jag på Timrås sida här. Om man inte kan behandla människor med respekt har man inget i denna förening att göra. Då handlar det inte om utebliven speltid, har mycket med andra saker att göra också. Jag tycker Timrå agerar helt rätt, sen att typ halva laget sticker ser ju skit bra ut för dom eller inte. Detta är ingen förening som ska tillåta nått tjej drama, det är liksom ingen film.
Hank: Tyvärr e lite för långt att åka nu men be dom dra åt helvete om dom gruffar o hälsa från den där långa dörrvärden som brukar va där då håller dom käften!!!💪💪💪
Jag har ljudet avstängt. Vad sa kommentatorn?