Woody: Färjestad och Frölunda, inte dåliga lag att ha som ”bitch-lag” 😅. Färjestad gör väl inte sin bästa match men vi gör en jäkligt bra bortamatch, vi möter ändå Sveriges dyraste lag.
kulltorp: mållös. Perfekt utförd match och första perren var gåshud. Synd bara att alla lag får fördel (just nu) när Timrå får PP. De spelar bättre 5mot5 antagligen fler skott på mål i 4mot5 till och med.
Woody: fattar inte vad Eronen och Forsmark gör inne i PP Hade jag fått välja så hade jag kört Hanzl bakom mål, Hartmann i slottet Dalle till höger med Tim Erixon på backen bakom och till Vänster Rindell. Erixon har ett jäkla skott när han väl laddar slaggen
JonteD: Vill bara meddela att jag är ok på Olearys i Östersund, tatuerade grabbarna höll egentligen på Luleå och tyckte vi vann rättvist. Jag höll med och tog en till öl
”Finsk media: Jokinen helt klar för Timrå IK 23 januari 2024 11:50 Att Ante Karlsson lämnar Timrå IK efter den här säsongen har stått klart sedan i december. Den gamle storspelaren Olli Jokinen har pekats ut som hans ersättare. Enligt finsk media är det helt klart nu.
Olli Jokinen under sin framgångsrika karriär som spelare. Bild: Antti Aimo-Koivisto/TT Annons
Den forne landslags- och NHL-stjärnan Olli Jokinen har lyckats bra som tränare i Jukurit och har varit det namn som nämnts allra flest gånger som ersättare till Ante Karlsson. Nu skriver den finska tidningen Ilta Sanomat att det är helt klart och att 45-årige "Joki" är överens med Timrå IK om ett tvåårskontrakt, med ytterligare ett optionsår. Kimmo Kapanen vill inte kommentera de finska nyheterna. – Jag såg det, jag har ingenting att säga. Vi har fullt fokus på den här säsongen.”
Läser på twitter om "spelare som lämnar" för att tränade försvinner, är dam eller herrlag och vilka spelare? ber om ursäkt för dum fråga men jag har totalt missat det här: Edit: jag är trött i ögat, var inte så svårt att hitta den informationen. Sorry för att jag to utrymme i onödan