RocknRolf2: RJ är mycket sämre än JM, ingen tvekan. Spelmässigt var JM ingen katastrof vilket RJ mestadels är. Men det var ju som bekant fler faktorer som spelade in där...
Ambroo: Inga positiva vibbar med andra ord. Men som sagt var, gör FBK 3-0 då är det definitivt godnatt om inte intentionerna finns där. Men en reducering och vi har kontakt, vilket kanske kan ge grabbarna lite feedback och ny energi. Sedan tokåka skridskor och tvinga FBK till ojusta metoder, PP och smack 2-2. Tillåt mig hålla drömmen vid liv några minuter till.
Uno Gordon: Det gör jag och det finns ingenting som talar för en vändning. Vi är totalt utspelade, tyvärr... Vad man gjort av intensiteten från HV-matchen är en gåta.
Robin Jonsson är så sjukt dåligt vad faaan gjorde han på 2-0 målet. Försökte ju inte ens att rensa framför eget mål så mycket bedrövligt. Han var bra senast men nu är samma gamla Jonsson tillbaka sanna mina ord.
RocknRolf2: Never gonna give it up! Minns FBK-SSK 2-3 och FBK-SAIK 5-4 (efter sudden) där ledde FBK med 4-1! Så än är det inte kört! Ett mål och vi har kontakt!
nixXz: nej då men det verkar vara en hel del utvisningar,det är ingen skam om vi får stryk i karlstad,bara det inte blir nåt ras,men jag tror backe spelar bra idag.
T T: Det är säkert en del av det men jag tror att eftersom han spelar längst upp, "point" eller vad fan det kallas, så är det han som styr triangeln i boxen och det är han som dikterar hela styrspelet.
Man kan ju inte annat än vara fruktansvärt nöjd med detta. Det är inte ofta man ser en spelare skära av skottvinklar i 3-5...MED ANSIKTET!
T T: Jo jag fick också den vibben, kändes som att Challe ville fortsätta med Sanny-Andersson-Hahl (grym trio i boxplay btw, landslagsmässig så det skriker om det)
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen