1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590884 inlägg · 6217 ämnen

Färjestad - Timrå IK 17/11

« · 940640 · » Till forumet

Sv: Färjestad - Timrå IK 17/11
Ambroo: Man skäms....
Kommentera

helt otroligt!
Kommentera

Acke: Den ÄR över!
Kommentera

3-0 nu ändå...
Kommentera

mikenomad: Sant. En gris är alltid en gris...

3-0, god natt!
Kommentera

Den här matchen är långt ifrån över. Men skall vi vända på detta då måste timrå vilja vinna också....
Kommentera

Uno Gordon: Man gjorde nyss ett regelrätt 3-0, men Rådbjer hade blåst av för blockering. Helt obegripligt...

Hur kan vi vara så bleka? Ska vi tillhöra toppen så går det inte att vara det varannandagslag som vi har blivit.
Kommentera

RocknRolf2: RJ är mycket sämre än JM, ingen tvekan. Spelmässigt var JM ingen katastrof vilket RJ mestadels är. Men det var ju som bekant fler faktorer som spelade in där...
Kommentera

Ambroo: Nä...jag gläds så med honom...unnar verkligen honom framgången. Eller inte...
Kommentera

Ambroo: Inga positiva vibbar med andra ord. Men som sagt var, gör FBK 3-0 då är det definitivt godnatt om inte intentionerna finns där. Men en reducering och vi har kontakt, vilket kanske kan ge grabbarna lite feedback och ny energi.
Sedan tokåka skridskor och tvinga FBK till ojusta metoder, PP och smack 2-2. Tillåt mig hålla drömmen vid liv några minuter till.
Kommentera

Acke: En grym floppvärvning, han är betydligt sämre än Marttinen faktiskt. Bör bänkas till varje pris, eller i alla fall för Timrås bästa!
Kommentera

mikenomad: Pissgubbe...
Kommentera

Men Marttinen går det bra för...mål andra matchen i rad nu...
Kommentera

Acke: Det kanske är läge att lämna tillbaka honom i Karlstad nu så har vi kanske en chans i returmötet?
Vi vänder och vinner med 2-4!

För övrigt börjar det bli riktigt trist med partiska PPV-kommentatorer.
Kommentera

Uno Gordon: Näru, det var jävligt harmlöst framåt. Inte en chans att vi tar poäng idag
Kommentera

Uno Gordon: Det gör jag och det finns ingenting som talar för en vändning. Vi är totalt utspelade, tyvärr... Vad man gjort av intensiteten från HV-matchen är en gåta.
Kommentera

fighter: njäe... men tendensen... Aja, mål i pp nu så
Kommentera

Ambroo: Nej.
Kommentera

Robin Jonsson är så sjukt dåligt vad faaan gjorde han på 2-0 målet. Försökte ju inte ens att rensa framför eget mål så mycket bedrövligt.
Han var bra senast men nu är samma gamla Jonsson tillbaka sanna mina ord.
Kommentera

Uno Gordon: Ser du matchen?
Kommentera

fighter: Är hon lika proppmätt som TIK se ut att vara så är det färdig sjungit...
Kommentera

RocknRolf2: Never gonna give it up! Minns FBK-SSK 2-3 och FBK-SAIK 5-4 (efter sudden) där ledde FBK med 4-1! Så än är det inte kört! Ett mål och vi har kontakt!
Kommentera

RocknRolf2: den tjocka damen har inte sjungit ännu.
Kommentera

fighter: Och varför tror du att vi drar på oss utvisningar då? Därför att vi inte hänger med! Det liknar TIK-HV...
Kommentera

Och där var matchen avgjord.
Kommentera

Vi får tacka Backlund som håller oss kvar i matchen. Ambroo: mm RJ är ju alltid kass. Klart sämsta back!
Kommentera

Ambroo: Ajdå, det är ju verkligen inte bra. :O
Kommentera

nixXz: nej då men det verkar vara en hel del utvisningar,det är ingen skam om vi får stryk i karlstad,bara det inte blir nåt ras,men jag tror backe spelar bra idag.
Kommentera

Marttinen slår till igen
Kommentera

Jensen_12: Vi blir så jävla avklädda att en stripp av Linda Rosing i Slitz bleknar...
Kommentera

Jaja, får se det från den ljusa sidan. Vi har redan skjutit fler skott i andra än i första perioden. :)
Kommentera

RocknRolf2: FBK-Robin Jonsson 1-0.
Kommentera

Blir stor däng idag 4-0
Kommentera

skit också
Kommentera

RÖV, FBK 1-0....
Kommentera

Nådigt pissig period... För mycket kladd, inga ordnade uppspel, liiite väl stillastående osv, men vi har 0-0...

Lets go!
Kommentera

pratarn: Den blev bättre eftersom. Från början såg det ut som det där härliga gula ljuset från en uterink vid en bäcksvart vinternatt :)
Kommentera

Olle: Näe, jag tycker att bilden är helt OK.
Kommentera

T T: Det är säkert en del av det men jag tror att eftersom han spelar längst upp, "point" eller vad fan det kallas, så är det han som styr triangeln i boxen och det är han som dikterar hela styrspelet.

Man kan ju inte annat än vara fruktansvärt nöjd med detta. Det är inte ofta man ser en spelare skära av skottvinklar i 3-5...MED ANSIKTET!
Kommentera

fighter: en timeout per lag per match.
Kommentera

stoff: Nej, det står på sr.se att det är tekniska problem i karlstad.
Kommentera

funkar webradion för er ?
Kommentera

I dag spelar Robban i bp men det är svårt att förstå hur han lyckas att missa plexit från en meter.
Kommentera

T T: men ta timeout så tidigt? eller får man ta timeout i varje period eller?
Kommentera

T T: Jo jag fick också den vibben, kändes som att Challe ville fortsätta med Sanny-Andersson-Hahl (grym trio i boxplay btw, landslagsmässig så det skriker om det)
Kommentera

Olle: Det var väl bara för att Sanny-Bagarn-Hahl skulle få vila.
Kommentera

Olle: Gjorde han så? Varför?
Kommentera

Tydligt tecken i boxplay. Vi får 3-5 underläge och challe tar timeout. Han sätter sig på bänken och Johan Andersson står för snacket.
Kommentera

RocknRolf2: Jo det kan jag tänka mig, med tanke på att timrå spelat mycket BP och FBK bombat med skott, som det verkar.
Kommentera

« · 940640 · »