Redax 2: det var din fantasi inte min men Kenny å Jörgen är ju syskon om ni ska ha sedinbröderna och Jörgen att bli trillingar så förstår jag inte Jörgen är flera år äldre och Vart ska ni placera Kenny?
RocknRolf2: Tack för en tuff och härlig fajt i kväll, tyvärr måste ett lag förlora och denna gången var de eran tur men så är de i hockey. men bara för att Jönsson är en bra hockeyspelare och inte spelar i Timrå och han desutom gjorde två mål på er i kväll betyder inte de att man skall hata han samt att han inte mer ska får spela i landslaget.
Robban: Nähä, vi räcker inte till riktigt för att plocka ikväll. Sviten höll inte längre än sex matcher. Vi verkar ha varit väl så bra spelmässigt som Karlstadtösera ikväll iaf. Synd att en balja i röven i box-play ska få avgöra. Jaja, vi är Timrå och vi ger aldrig upp, heter det väl. Nya tag på torsdag mot Leksand.
Jesse P: uddamåls förlust borta mot färjestad det kan vi leva med dom har stått upp bra verkar det som. leksand hemma på torsdag det blir nåt att bita i.
Brollan: Jäklar vad synd att vi inte kunde vinna denna gång. Fast det är ju ett lag som man inte behöver skämmas över att ha förlorat mot. Få se hur det går på torsdag, hoppas att det blir vinst då. Nej nu ska jag sova, god natt alla.