Någonting jag verkligen inte hoppas inte infinner sig i SA är när publiken säger målskyttens efternamn, hatar verkligen det, det är väl något våra grannar i Norr kommer apa efter som vanligt.
Pucken: Vem var först? Kenta att snacka med HV eller Timrå att sukta efter ny tränare. Tja.. vehönan/ägget. Men jag tror INTE det var Timrå som läkte till expressen.
Röda Tallen: Det må så vara om vi torskar, men värre med Sanny, har inte råd med fler skador nu. Men det har man ju sagt sedan November men det verkar ju aldrig aldrig ta slut.
Kevin O Shea: Ja, du kan ha rätt. Jag fokuserade på att Sanny redan var i obalans när tomten tryckte till. I såna fall borde han fått smaka pipa för det också.
540 – TACKLING MOT HUVUDET ELLER NACKEN – Checking to the head or neck area a) En spelare som riktar en tackling eller ett slag, med någon del av sin kropp, mothuvudet och nacken på en motståndare eller ”driver” eller ”tvingar” huvudet på enmotståndare in i skyddsglaset på sargen, skall efter domarens omdöme, ådömas:
- Mindre straffet + Misconduct Penalty, (2+10) - Större straffet + automatiskt Game Misconduct penalty, (5+GM) eller - Match penalty (MP)
b) En spelare som med checking to the head and neck area skadar sin motståndare ådömas: - Match penalty (MP)
Ett klockrent fall, armar och händer i ansiktshöjd på Sanny!