Styf sjuk och missar morgondagens match, precis vad vi behövde. I den preliminära uppställningen här bredvid i Kenta snackar så bildar CJ och Hansson backpar imorn. Där hoppas jag att man går runt på fem backar och endast spelar CJ i PP. CJ och Hansson tillsammans känns inte sådär jävligt lysande...
SMÅLAND: Ja kan Modo vinna i karlstad ska vi tamefan också kunna göra det.FBK verkar ju vara i lite gungning, med missnöjda supportrar och tränare som ryker efter säsongen. Tipset då? FBK-TIK 1-3
Nu blåser det positiva vindar runt föreningen, hoppas laget känner av det. Tänk om vi kunde vinna idag, skrälla för första gången denna säsong.
Tycker det är på tiden att vi jobbar bra försvarsmässigt, inga misstag och att Svoboda blir ett spöke för Färjestad. Lägg därtill att Timrå gör två eller tre mål som säkrar segern.
FBK-TIK 0-2
Men... Det blir väl att FBK gör 1-0 under de första fem minuterna. Timrå spelar bra men FBK får också in 2-0 i början av andra perioden och det orkar vi aldrig ta ikapp och förlorar.
MEn hallå skribenten... Inte tänka så nu, tror du inte grabbarna i dagens trupp vill lira ngt mer, det är detta som en bred trupp är tillför konkurens alltid ge sitt yttersat för att veta att man får spela. Tror vi kommer se ett timrå vi aldrig skådat tidigare idag.
actionleif: Båda lagen bakom oss ligger under med 1-0 .. mot de två lagen som ligger platserna framför oss .. LIF - BIF 0-1, SSK - MORA 0-1 frågan är hur man vill att det ska sluta, ska vi börja titta uppåt med dessa värvningar ?
RocknRolf2: Sloan är synonymt med ordet HAKNING..vet inte varför han inte kan avstå från dessa eviga hakningar kanske är han så kortväxt att han inte har något annat medel att använda än klubban.
Härligt............Robilibobban.... oj, pust... SSK - Mora 0 - 1.... Vad faan ska jag hålla på där da???? Sikta uppåt, sparka nedåt som Thåström stråfar....;-)
Dream Team: Hur har spelet sett ut, ni som har lyssnat på radion? Otroligt skönt att Timrå faktiskt leder efter första (det är väl slut där nere nu va?), det händer ju inte så ofta!
Zäta75: Ja här har det fan inte getts upp nån säsong! Maken till papp-psyken får man leta efter. Tror jag behöver en hs-paus nu, vi hörs till kvarten 👋
Vi SKA vinna.....
KÄMPA TIMRÅ IK KÄMPA!!!
Älska Timrå IK i med o motgång ALLTID!!!
Lall On Lall On..