adde_1337: ta nu o tagga ner själv,jag skrev bara att jag tyckte att challe är feg som inte vågar spela Sebastian Erixon mer,sedan hoppade pepparotgubben Mappe på mig på ett jävligt dåligt sätt.
Kerstin_k: Ja man hoppas som f*n att han blir kvar, och han kommer bli riktigt viktig i slutspelet, ifjol så vart det bara 1 sluspelsmatch men i år blir det annat hoppas ja =)
Jäklar vilken skön vinst. Stabilt spel genom hela perioden. Underbart!
Kejsaren var otrolig i den här matchen. Kanske dags att starta en insamling till hjälp för Nubben att förlänga Hahls kontrakt? Oerhört viktig spelare. Jag hoppas att han stannar ytterligare säsonger.
fighter: skrev vad du tyckta , mjo....... jo boken är ju till för att skrivas i, MEN du kan ju utforma dina tankar liiiiiiite mer änn att skriva "challe är en kass jävla 08:a" "08:er bara snackar" ovs. Förövrigt tycker jag att det är du som ska tagga ner lite här nu grabben!
Mappe: Denna matchen och den i Scandinavium (0-4) är de två bästa bortamatcher jag sett TIK spela på år och dag... Vi har en grymt hög högstanivå. Hoppas att vi kan plocka fram den lite oftare bara.
fighter: Det var då ett ruggigt gnäll på Challe. Liite less på detta nu, faktiskt! F.ö vann vi sista perioden med 4-1, bara råröta med Challe i båset. Vi är ju så dåligt tränade. Nä, KS here we come!
Hälge: ja det gör jag o det står jag för,måmga 08 gubbar är så uppblåsta challe är inget undantag en liten smilfink. men det står för mig ni andra får tycka som ni vill,det respekterar jag.
Men hur som helst en skön avslutning på året jag trodde inte på poäng idag men blev glatt överaskad,fortsätt nu så TIMRÅIK på den inslagna vägen.
RocknRolf2: Plus i målstatistiken i tabellen också. Såg för taskigt ut att ligga på minus inför SSK-matchen.
Väl genomförd match. Tycker Timrå var bättre två tredjedelar av matchen och vann rättvist. Vi slår FBK när de saknar så många i förstafemman. Lite snyggare hockey också än mot SSK, två lag som försöker spela och inte bara kamp-kamp-kamp-stäng-i-mittzon. Den där Hahl verkar hyfsat, var kommer han från?
Underbar match! 5 av 6 poäng under mellandagarna får man vara jävligt nöjd med. När behållningen var den sena vändningen mot ssk så tycker jag laget spelade riktigt bra från första nersläpp idag. Särskilt kul att Åkerlund spelade bra, han verkar ha mått gott av speltiden i Sundsvall. Annars tycker jag förstalinen var helt grym idag, och framförallt Kejsare Hahl som var inblandad i de fem första målen! När gjorde en Timråspelare 5 pinnar i en och samma match senast? Nån kalenderbitare?
Tack Timrå och Challe för dessa fina matcher under helgdagarna!
Och Åkerlund verkar ha varit duktig också. Det brukar han ju vara i Timråtröjan också......förutom någon enstaka märklig händelse. Kul för våran hungriga andremålvakt!