mikenomad: Du vet ju hur du går i taket så fort jag tippar vinst. Min känsla var stark den här gången, men skillnaden var att jag knep i bägge ändarna :)
Hahl Bundy: Men om du hade sagt det i förväg så hade jag ju både kunnat gå in tungt på över 4 gånger fläsket på TIK OCH undgått att behöva stå och spy i en snödriva utanför en uterink i närheten av småbarn!
mikenomad: Jag sparar min glädje tills jag får se målen men jag vill bara flika in till dig min käre Mike, att du minsann missade DIF ändå ikväll. Surt sa räven!
Tack Timrå IK för ännu en match där ni visar moral och karaktär! Kämpa så här varje match så kommer det bli bra.
Vad än kommentatorerna på canalplus säger om Aleksis, så håller jag inte med. Jag tycker han känns mera stabil än både Åkerlund och Pitkämäki. Släpper knappt några returer överhuvudtaget. Köp loss honom från Kalpa.
Sedan var det intressant coachat av perra att köra Lander med KimH samt Pikkarainen. Tyckte han fick igång dom lite mera.
Kedjan med Murley Svensson samt Viinanen var riktigt bra också.
Gladast är jag ändå att vi började matchen så bra och satte hög press på FBK:s backar. Det satte tonen för resten av matchen.
Hahl Bundy: Jag sitter t o m och funderar över att spräcka den 40 åriga Glenfiddishen jag fick av min Skottska svåger i födelsedags present.. Så lycklig är jag
Någon sur värmlänning som drog ur sladden på TV-sänningen. Stäng av FBK-målisen i 200 matcher. Enligt kommentarorerna är en klubbhandske det dödligaste som finns i hockey;)
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.
Min känsla var stark den här gången, men skillnaden var att jag knep i bägge ändarna :)