1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590777 inlägg · 6217 ämnen

Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01

« · 1445072 · » Till forumet

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01
Hahl Bundy: Med våra mått mätt är det så gott som jämsides. Nu har vi råd att förlora på tisdag.
Kommentera

Bad_Brett: Ja du ser. Det går fort i hockey haha
Kommentera

Bad_Brett: Nja jag ser det positivt. Vi har 7 poäng upp till 10.e platsen.
Kommentera

Timrå Icon:

Det är spännande det här. Nu har ni ju bara sju poäng upp till elfteplatsen.

Kommentera

Timrå Icon: Ja, helt hopplöst! Vi kan inte vara utan nattvakt här, finns ju risk att det kommer diverse munbajsar-troll som han måste tala under bordet...

Det klarar vi ju inte själv än!!!!

Kommentera

Ambroo: nygrens straff av coachen.... 320 armhävningar, 55 push ups och 85 knäböj..... plus han får leda pöjkera i följa john i nästa träning :) 
Kommentera

Bad_Brett: Just den frågan är väldigt befogad. Modo ser ju inte precis ut som ett lag för KS f.n, DIF har jag svårt att se där och AIK gnetar in sina poäng. Nä, tipset från mig är ff en KS med oss och Växjö från ES. Däremot har hoppet om en KS där även vi har chans att överleva ökat markant.
Kommentera

Kostiainen: Men det var väl fasen vad Olle går och lägger sig tidigt nu för tiden?!? Han som släckte och stängde här på hs förr?
Har han gått och blivit mjölkbonde eller....?
Kommentera

Dream Team: Hehe du kan din sak!

Jag kan väl hålla med om att det är snyggare på is. Det flyter lite bättre då.

Nygren lär inte vara så jävla kaxig ikväll...

Kommentera

putte_patte87: skiter i att jag åker på en roxette!!! Bring it on bare...... målet var så sketans snyggt så det är värt läggas upp en gång till.. det är värt alla roxettes låtar i världen :)
Kommentera

Roxette kanske? Men Lindström är ju förfaen klar för Skellet igen.. åååååååååååååååååh
Kommentera

Ambroo: Ett klassiskt innebandymål, jag håller med! Och du kommer väl ihåg... om inte, så kör vi en repris (från min pres. säkerligen sex-sju år gammalt, men sååå rätt) :)

"Ambroo: Anser att Mikael Fast är bäst av alla sportreportrar genom tiderna. Tommy Engstrand bara knappt slagen. Tror stenhårt på tomten, och ser sig själv som ”the next one”, inom innebandyn."

Jag kan min sak...

Förresten så är Hallins mål förjävla snyggt! Nygren i FBK (var det väl som han drog?) får käka korv fram till jul!!! :)

Kommentera

diffe: ja vi har ju liksom avgjort viktiga matcher i sista omgången förut så det är ju ingen fara. it aint over until Kolan open the chipsbag :)  
Kommentera

3 matcher utan förlust, 29 matcher kvar och det börjar bli tätare och tätare i nedre delen av tabellen. Hoppas det blir lite spänning i slutet, nu gäller det att slå Modo, Djurgårde, Växjö, tilla varje pris och alla andra matcher också.... Ett hopp har tänts!
Kommentera

Hahl Bundy: ja bajs brynäs är liksom som riktigt jobbig diarre... hur mycket man än skiter så blir man liksom inte av med dom...
Kommentera

Simmalugnt:seriöst tryck upp ett fett tifo och hylla jonte nu... få han att känna sig som den kung han är. Med minst betalt och allt. helt ofattbart egentligen.  Ge han ett 3 års kontrakt MINST!!! 
Kommentera

KORITFW:

Vilka gör det då?

Kommentera

Ambroo: Ha ha den var bra o väldigt nära sanningen.
Fast jag tror inte Karjalainen o Bodén håller med.:)
Kommentera

Glöm ALLT vad före uppehållet heter, som vi spelar nu så spelar vi fan inte i KS till våren! 

Redigerad kommentar

Kommentera

Hahl Bundy: Sen när blev ett konstaterande skryt? Det ryktas om att du spelade på den tiden då det var hårdplast rakt igenom spakarna och Korpen var detsamma som Superligan...
Kommentera

putte_patte87: ja mitt i all ilska på domaren framför databurken. så måste man ändå glädjas över spelet. vilket go vi har nu, riktigt kul att se. timrå hockey a la old style :) och lundström va king idag!!!! hoppas hoppas han kan fortsätta på den här vägen och växa ut till en ny lindbäck som någon skrev för ett tag sen...

och hallin vår lilla gubben i lådan:) om han kunde plocka fram de movesen lite oftare så!!! sicket mål... Timrå, fortsätt så här så kommer medgångssupportrarna till slut tillbaka till ladan med.... alla behös nu.... LIKET LEVER!!!!!

Kommentera

Ambroo: Mina var snyggare. Men jag skryter inte. Det är fakta.

Redigerad kommentar

Kommentera

Ambroo:

Det är dags att signa upp Jonte på långtidskontrakt!

Han kanske kan byta kontrakt med Hagos?

Kommentera

Skönt innebandymål av Pelle! Såna där har jag gjort nåra gånger så jag blir inte så upphetsad...

Tråkigt annars på domarna. Perra BK hade aldrig fått luft om inte de klivit in i handlingarna.

Renberg i hockeykväll: "Jonte till landslaget!"

Minst 5500 på lördag och en jävla match mot Gefle. Vi säg så!

Kommentera

Lasse Granqvist hade sista orden om Timrå.
Han var väldigt glad för vår skull, att vi är på G. Dessutom trodde han att vi vinner mot bajsBrynäs på lördag.

Jag Tror inte det men bajs Brynäs är Bajs.

Redigerad kommentar

Kommentera

jens_88: Jag gick o la mig, mina nerver klarade inte mer efter 2-2, jag vaknar upp 20 min senare alldeles svettig och öm och ser  per hallins hockeygodis och 2poäng...FYFAN VA SKÖNT!!!
Kommentera

Efter att sett dom spela idag och dom senaste matchen vill jag tillägna den här låten Timrå IK

youtu.be/66QcIlblI1U

Kommentera

putte_patte87: eller förlust nu skrev kag  fel råneri på 3 poäng menade jag...
Kommentera

Timrå Icon: Höhö :)
Kommentera

Berglund: Kanske munskyddet skymde sikten ;-)
Kommentera

superfalle: måhända att man sitter och är lite partisk, vad vet jag.. såg matchen på webben och tyckte domarn förströrde det för timrå helt. hur man kan missa en så solklart yxhugg på en timrå spelare.. mitt framför ögonen på domar aset med. det var så löst så han slog av klubban till och med(ironi)...

ne domarn förstörde det för timrå idag tyvärr!!!!! 5 mot 5 spelet var timrå bäst i tycker jag, vet inte hur dom har det i staterna men här i sverige får man inte spela på oddset och dömma samma match. för det är den enda anledningen jag kan se med tanke på TIK utvisningarna.  fy vad pissig förlust usch!!! DOMARN E DUM JÄTTEDUM!!!!!!

Kommentera

Timrå Icon: mmm såg den, onödigt med armbågen.
Kommentera

Nu är nykomlingarna under strecket.
Kommentera

A Larsson är synsk
"tackar tackar ;) har odlat ett nytt nu "
//5 hours ago

Kommentera

KORITFW:...och runda av klippet med "han köpte den litegrann" från intervjun.   ;)
Kommentera

Hahl Bundy: Ajajaj! Såg illa ut på Tollefsen där av Lundqvist
Kommentera

Hann inte få igång inspelnings programmet i tid! :(

Och youtube tänker väl krångla bort musiken med Muse - Uprising.. 

Redigerad kommentar

Kommentera

KORITFW: kan du inte få med från början, så man verkligen ser att han åker upp med pucken själv också ;D
Kommentera

FÖREVIGAT:

Redigerad kommentar

Kommentera

Tack Hallin. Sicket vackert mål.

Tyvärr blir vi rånade på 3 p från domarna.
Holtet ska ha pris för årets filmning. Surt att sånt lönar sig.

Over and out.
Kommentera

stoff:
"
daniel larsson i hv är ju totalt sämst"

Spelade på att han skulle vara totelt sämst idag, tjänat 8 757 120 kr. Spelade inte du på honom, dåligt av dig.
Kommentera

Olle: okej, vilken tur jag hade som inte blev accepterad av dig... gud så dåligt jag hade mått
Kommentera

stoff: Tack! Du börjar uppvisa mänskligt beteende!

Don't be hatin' yooo..

img232.imageshack.us/img232/8531/baga3mg.png

Kommentera

renberg: "årets mål i elitserien"
Kommentera

stoff: Min kvot av modoitvänner är redan fylld. Men du kan ju alltid försöka skaffa vänner i deras bok. Troll.
Kommentera

Timrå Icon: I förra matchen tyckte jag att han hade en hel del tur . Hamnade ofta fel i position efter första skott . . Idag såg han ju ut som han aldrig gjort annat än stått rätt
Kommentera

daniel larsson i hv är ju totalt sämst
Kommentera

Olle: Ja men fördelen med att han får många sådana där frisiktsskott på sig är att de stärker hans självförtroende då det är relativt lätta räddningar för honom. Det är värre om det är rena backtavlor i närspel.
Nä det blir bra det ska du se Olle :-)
Kommentera

Olle: Jag tycker att det kändes ganska ok trots det stora övertaget i skottstatistiken för Familjen. Backarna jobbade bra idag och många skott var mer eller mindre dumpningar. Jag tycker det ser ut som om vi är på rätt väg här. Fyll på med nån spelare till och skapa en rödvit storm av det hela. Vore kul det!
Kommentera

Olle: bra ide min vän
Kommentera

« · 1445072 · »