Någon som sagt att detta var fruktansvärt skönt?
Jag är faktiskt nöjd med hela matchen. Det var liksom inte det lättaste det här.
FBK var jäkligt bra, inte minst i tredje, och fick ju också hjälp av domherrarna.
Vi ser ut som ett hockeylag igen! Det gör mig enormt glad.
Vi har rest oss på nio. Nu får vi se hur långt det räcker.
Kapten Lindow: På den tiden var inte jag med, men du kanske har några minnen att dela med dig av?
Knylan: Det jag finner mest glädjande med Timrå IK just nu är att det är KUL att se laget spela. Det är roligt att se killarna spela även om vi inte får med oss alla poäng, dom SLITER även om det skulle visa sig att det ändå blir kvalserien till slut, målen värmer på det där gamla hederliga sättet även om det inte alltid är drömmål.
Fan jag har tom glömt bort att det är perra som står i båset! Tack nubben!
superfalle: jag är tyvärr en av dom som inte har lagt in några pengar ÄN, och jag kommer inte att göra det heller förrän jag ser att
Timrå IK;s Ordförande Christer Eriksson har gjort det.
Tycker att det kanon att hela kansliet har betalt men sen finns det den gamla banktjänstemannen som visar vad han är för människa.
Skarin: hoppas innerligt att nubben kommer på att han är född till att vara sportchef i TIMRÅ IK. just det sportchef i TIK och inget annat lag. för här är han kung och lyckas nästan alltid pricka rätt med sina värvningar. visst har han också misslyckats med många värvningar han med. ingen är perfekt.
När det gäller Linkan så var det tyvärr lite för dålig tanke bakom hans köp av spelare. Han hade ingen riktig tanke bakom sina värvningar riktigt, när det gäller karaktär och lag byggnad. känns lite som han köpte spelare för köpandets skull liksom... Så snälla Nubben inse att det är i TIK du hör hemma. Nubben for president....
Riktigt roligt att se kämpainsatsen igår. Det är allt jag kräver, att varje spelare ger 100%.
En annan faktor att vi börjat vinna är att nubben gör det han är bäst på. Värva spelare. Alla tre nyförvärv har lyft laget. Fleury är underskattad, Motin likaså. Bremberg är oerhört nyttig i pp.
Jocke Lundström gör flera bra matcher på raken, det trodde jag inte, men oj vad det visar sig vad en bra målvakt är värd.
Ju fler kockar desto sämre soppa, nubben borta från båset. Tror det var befriande för Perra och Clabbe.
Nu får vi se om åtgärderna kom försent, hade vi gjort detta tidigare, hade vi kunnat kanske komma ikapp före Jul. Nu blir det en jobbig resa, förlorar vi på Lördag kan vi var 10 poäng efter igen...
"– Oftast handlar det om ärftliga faktorer, men i de flesta fallen är det tillfälligheter, säger Örjan Fröjd."
Informationsapparaten Timrå IK fortsätter att gå från klarhet till klarhet.
putte_patte87:
Jag sa ju att karriären troligtvis var över. Sådant där är svårt att återhämta sig från!
Tjalle: Det är inte enbart den av klubben tecknade försäkringen som täcker. Även Försäkringskassan får ta sin beskärda del.
Förresten så är vi i fel tråd nu! Sorry.
Redigerad kommentar